.dos dokument i mail
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 01-10-02 07:13

Det har sikkert været oppe at vende før, men her er problemet:

Et xxx.dos dokument ankommer til Outlook Express på en iMac. Det åbnes i
word og alting ser rigtigt og normalt ud. Men når det udskrives kommer
æ, ø og å ikke med. (Hvilket det selvfølgelig gør fra andre indkomne
dokumenter og fra egne oprettede dokumenter)

Jeg véd godt, at det er noget man må forvente at et MS-word
dokument/program kan finde på, men findes der en workaround til det?

Stig

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 01-10-02 12:07

Stig Leerbeck <stigleerbeck@dot.mac> wrote:

> [...]
>
> Jeg véd godt, at det er noget man må forvente at et MS-word
> dokument/program kan finde på, men findes der en workaround til det?

Så vidt jeg husker var "løsningen" enten at skifte fontene i dokumentet
ud med andre tilfældigt valgte fra dit system, eller at åbne dokumentet
for derfeter at "save as" med et andet navn.

Det er ikke mere end tre-fire uger siden det var oppe sidst, så en
google-søgning burde kunne finde en tråd eller to.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 04-10-02 16:28

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er ikke mere end tre-fire uger siden det var oppe sidst, så en
> google-søgning burde kunne finde en tråd eller to.

Ja, den tråd hed "Win->Mac-konvertering i Word" og blev startet af mig
10/9.
Jeg mener, at jeg kan bekræfte forslaget om at skifte font.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt