en delikat samlivs situasion - hvor meget ~
Fra : Chokmah

Dato : 01-10-02 00:03

se nu har jeg jo den fornøjelse at blive onkel / morbror her den 8 okt
kl 0800 efter en lang fødsels der kulminerede i et kejser snit .
min Søster er et meget sky menneske - hun bryder sig reelt ikke om
andre mennesker - specilt folk hun ikke kender - hun er også konflikt
sky - med mindre det berøre hendes økonomi eller noget der relatere
til andre praktisk gøre mål - og måske også man glemmer aftaler i
famille regi - hun er så nærig og sparsomelig som kun jyder kan være
!Nå
da hun var 17 mødte hun manden sin de har været sammen siden hun er
30½ - han var ung konservativ mand den gang famillien havde hotel
levede over evne og gik på røwen ret hurtigt efter - men har nu fåed
en gæld sernæring der har gjort det muligt at komme på fode igen.
så der leves atter over evne !
han er et meget venligt menneske - charmerene på en hamrløs måde
kan danse som john travolta har aftjent sin værne pligt og vil
frygteligt gerne være fri muere manden fik endeligt gjort sit
universitets studie færdig og er et eller andet inde for det
offentlige hvor han flyver rundi europa med en bærbar.

manden er også meget selvoptaget - hvorfor der ikke oprettes en email
konto uden den figurere i hans navn - han er MANDEN UD af til fint nok
det er min søster kold over for .Thi der er ikke forbundet nogen
økonomiske udgifter ved denne prangen.

hun har da også forsaget at han stort set kom igenem sit universitets
studie uden gæld - har købt pc er til ham når han skulle skrive
opgaver de har bil som hun har betalt - de har en fine andels
lejlighed - som i det store hele er renoveret og møbeleret af mine
forældre - de blev gift hvor mine forældre også stod ca for 95 % af
udgifterne.

fint nok de har også flere penge - mange flere penge.

men nu vil det vandvitige meneske kraftedme ha at dreneg skal have
hele hans efternavn - der går græsen fan-brøle-me - fint nok dregen
for hans sidste efter navn men at han ikke vil have Mørch med + min
mor heder Myhllendorph til mellem navn - den går sgu ikke ... idoten
vil også kalde ham for Carl til fornavn for helved hvor selvudslettene
kan man være ?????

hvad jeg mener et eller andet sted må det sgu være nok - og det er
lige præcist der - nu har min slægt foderet og forsødet hans studi tid
og givet ham nogen rigemelige grundvilkår at leve unde og han har fåed
lov til at føre sit upropotionalt store ego ud i verden -

jeg er satme så hissig som sjældent bliver - hvordan forklare jeg
bedst manden at den går altså ikke den her ???

MvH
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning

Dato : 01-10-02 07:11

Chokmah wrote:

Hi Bo

Snip
> jeg er satme så hissig som sjældent bliver - hvordan forklare jeg
> bedst manden at den går altså ikke den her ???

Jeg er ved at synes dine indlæg, er ved at være meget i yderkanten
af DSS-fundatsen, jeg har lidt svært ved som du lægger det op her
at se hvor parforhold, samliv eller seksualitet kommer ind i billedet?

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 01-10-02 13:29

On Tue, 1 Oct 2002 08:10:46 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>af DSS-fundatsen, jeg har lidt svært ved som du lægger det op her
>at se hvor parforhold, samliv eller seksualitet kommer ind i billedet?

samliv at få børn have forkselige roller i et par forhold at være i
famille med en i en uhensigtsmæsig samlivs situasion Henning
jeg vil mene den holder vand !
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-02 11:29

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> bedst manden at den går altså ikke den her ???

Jeg kan ikke helt se hvad det kommer dig ved. Det er jo din søsters mand,
barn og liv. Hun er 30½, hun kan vælge selv. Jeg ville blive stiktosset,
hvis min bror forlangte at jeg levede mit liv efter hans normsæt.

Og så ville jeg passe lidt på med anonymiteten. Det er jo ikke sikker din
søster bryder sig om at få sit liv rullet ud her.

Carina

Fra : Chokmah

Dato : 01-10-02 13:40

On Tue, 1 Oct 2002 12:28:58 +0200, "-Carina" <Svar til gruppen> wrote:

> [...]
>barn og liv. Hun er 30½, hun kan vælge selv. Jeg ville blive stiktosset,
>hvis min bror forlangte at jeg levede mit liv efter hans normsæt.

det er fanme min nevø - han bliver en naturlig del af min famillie -
ja selvfølig har hun selv valgt på fuglen og han er bruger venlig nok-
der er reet heller ingen tvil om at det er min søster der bestemmer
når alt kommer til alt og det sidste ord skal siges.

jeg skal bare lige have hende itl at insistere på det her -

jeg har selvfølig også skænket det en tanke - med mand liv og barn
fordi reelt er min søster for på mange måder uinteresandt til at jeg
nogen sinde har brugt så farligt meget tid på hende - eller skal vi
bare sige at derres liv var for uspænende til at det var noget jeg gad
at gøre mere ud af ind højest nødvendigt - men børn det er sgu en
alvorlig sag - da jeg mener de går ind som en helhed af en støre
realtion - de er en del af historien - for helved manden heder
Petersen - og vi heder mogensen ingen af delene er nogen big deal thi
de ender på sen - men mellem navnen på vores side er noget særligt
- min søsters mand eller hans slægt er ikke noget særligt , de er mest
til pynt , fint med det - men galskaben skal stoppe et sted om jeg så
egenhændigt skal ødelægge derres ægetskab.

>Og så ville jeg passe lidt på med anonymiteten. Det er jo ikke sikker din
>søster bryder sig om at få sit liv rullet ud her.

ork du vi tævede hiande sønder og sammen som børn så jeg fik
bukkede riben og hun fik en del reele knock out også var hun jaget af
11 års alkoholisme fra min side hun er imun

MvH
Bo M Mogensen

Fra : dvnielsen

Dato : 09-10-02 06:41

WOW!
Vi må håbe at den brugervenlige fugl lige ser situationen an inden han blir
i DEN familie.