Andet multimedie
bentjuul 3670
Manglende font
Fra : Peter Winding

Dato : 30-09-02 23:21

Er der en, som ligger inde med forten Stone Sans? Jeg har faktisk en
version, men den er fra en gammel Adobe Type Manager, som kun kører
under Win95, så den er ubrugelig for mig.

Det bedste ville være en TT-font eller lign.

Svar kan sendes til mig på peter.winding1(a)skolekom.dk

Peter Winding

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-10-02 06:44

Peter Winding (slet DT9FW) wrote:
> Er der en, som ligger inde med forten Stone Sans? Jeg har faktisk en

Den kan købes hos enhver font-forhandler med respekt for sig selv. Prøv
Tegnecenter; de kan i hvert fald levere den. (Fonte er altså ikke
gratis).

> Svar kan sendes til mig på peter.winding1(a)skolekom.dk

Velkommen på UseNet.

Kim Jensen
kelvin8.com · the design database project

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-10-02 07:14

"Peter Winding skrev:

> Er der en, som ligger inde med forten Stone Sans? Jeg har faktisk en
> version, men den er fra en gammel Adobe Type Manager, som kun kører
> under Win95, så den er ubrugelig for mig.

Hvis du kører med Win2000 eller XP smider du den da bare i
skrifttypebiblioteket, så virker det. Det har ikke en pind med ATM at
gøre. Den *styrer* bare Type1-skrifterne og det klarer de nyere
Windowsudgaver selv.

> Svar kan sendes til mig på peter.winding1(a)skolekom.dk

Nej. Usenet er til erfaringsudveksling - ikke til privat support.

--
Kurt Lund

Fra : Peter Winding

Dato : 01-10-02 11:09

Kurt Lund <kl@fabel.dk> skrev:

>Hvis du kører med Win2000 eller XP
> [...]

Jeg tror det er fordi, min font er en Post Script-font - eller hvad

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-10-02 11:11

> Jeg tror det er fordi, min font er en Post Script-font - eller hvad

Som Kurt siger, kan Windows 2000 sagtens bruge PostScript-fonte uden
problemer.

mvh
Kim Jensen