Hvem kender til prof.dr.med.hom.N.Soling R~
Fra : helberg

Dato : 30-09-02 22:33

Jeg kæmper med en dårlig ryg og er i diagnosen beskrevet med ord som
spinalstenose og prolapsus disci. Jeg har været på genoptræning og jeg
går meget igen, men kan stadig ikke komme af med symtomerne. (højre ben
sover og har smerter fra lænden og ned i h. ben)
Jeg fik af en bekendt anbefalet at opsøge ovennævnte Klinik Soling, som
påstod at kunne klare mit problem, men resultatet er ind til nu
udeblevet.
Spilder jeg min tid og penge ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole

Dato : 30-10-02 16:27

Hej Helberg
Ved at søge på ryg på www.dsgnet.dk DSGnet Helse og Bio Reference, fandt
jeg 27 artikler om rygproblemer i forskellige sammenhænge.

Jeg håber at du finder noget du kan bruge.

Med venlig hilsen
Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-10-02 17:36

Ole wrote:

> Ved at søge på ryg på www.***.dk DSGnet Helse og Bio Reference, fandt

Klage sendt til TDC.

FUT: dk.admin.netmisbrug. Det betyder, at svar på dette indlæg havner i
netmisbrugsgruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen