Beslutning: Trådløs Panasonic 705 Dual ..
Fra : CopyCat

Dato : 30-09-02 20:58

Hejsa .,

Hvis der ikke er nogen der har nogen invendinger er jeg nu 95% sikker på at
det bliver Panasonics 705, der bliver min nye trådløse telefon ..

jeg kan se på cordless.dht.dk at den er blevet ophøjet til værd at købe .,
men finder dog ingen testresultater alligevel ..

+ selvfølgelig det faktum at telefonen kan fåes til 1598,- incl. et extra
håndsæt + lader hos teleDK ..

Nogen der har de sidste 5% sikkerhed til mig ?

~~Frank .,

Fra : Wormie

Dato : 30-09-02 21:22

> Hvis der ikke er nogen der har nogen invendinger er jeg nu 95% sikker på
at
> det bliver Panasonics 705, der bliver min nye trådløse telefon ..
Jeg er meget glad for min 705er den har kanon fasciliteter til en god pris.
Lydkvaliteten har jeg intet at udsætte på, men nu er jeg nok heller ikke den
mest kritiske. Har dog haft 2 andre tlf på prøve som blev kasseret grundet
dårlig lydkvalitet.

mvh

David

Fra : Ally

Dato : 30-09-02 23:12

On Mon, 30 Sep 2002 21:57:52 +0200, "CopyCat" <copycat@REMOVEpc.dk>
wrote:

> [...]
>håndsæt + lader hos teleDK ..
>Nogen der har de sidste 5% sikkerhed til mig ?

Jeg har selv lige været ude efter en ny trådløs, og valget stod for
mig mellem Siemens 4015 Comfort og Panasonic 705. Og jeg kan love dig,
det var SVÆRT at vælge.

Jeg har ikke erfaring med nogle af dem, så for mig var det lidt af et
skud i blinde. Mit valg endte på Siemens 4015 Comfort. Det var mest på
baggrund af nogle tests og hvad jeg bedømmer som brugervenlighed. Men
det er meget små marginaler, og jeg er stadig ikke sikker på, at jeg
har valgt rigtigt.

Så jeg tror, du gør et godt køb i 705'eren. Lyden skulle være noget af
det bedste, du pt. får i en Dect telefon.

Hvis du køber den, så må du meget gerne skrive en anmeldelse af den
her i gruppen. Jeg har tænkt mig at gøre det samme, når jeg får min
Siemens.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : CopyCat

Dato : 01-10-02 16:39

> mig mellem Siemens 4015 Comfort og Panasonic 705. Og jeg kan love dig,
> det var SVÆRT at vælge.

Jeg kan fortælle dig at for mig vil alene prisen på Dual 705 i forhold til
4015 comfort ., gøre at jeg vil vælge Panasonic ... men det er selvfølgelig
kun i kraft af at teleDK har tilbud på pakken ..

Men ellers ., jeg og også vild med designet på 4015 ., og det skulle være en
grund til at købe den ..

~~Frank .,

Fra : Ally

Dato : 01-10-02 19:27

On Tue, 1 Oct 2002 17:38:30 +0200, "CopyCat" <copycat@REMOVEpc.dk>
wrote:

>Jeg kan fortælle dig at for mig vil alene prisen på Dual 705 i forhold til
>4015 comfort ., gøre at jeg vil vælge Panasonic ... men det er selvfølgelig
>kun i kraft af at teleDK har tilbud på pakken ..

Ja, det har jeg set. Og havde jeg noget at bruge det ekstra håndsæt
til, så havde jeg også valgt TeleDK's tilbud på Panasonic. Men indtil
videre er det ikke lykkedes mig at få min hund til at snakke i
telefon, så ét håndsæt til mig tak

>Men ellers ., jeg og også vild med designet på 4015 ., og det skulle være en
>grund til at købe den ..

Også mig. D.v.s. jeg køber den ikke på designet alene, men i mindst
ligeså høj grad på funktionalitet. Jeg er spændt på lydkvaliteten, og
om man kan høre ekko suppressoren. På sidstnævnte punkt skulle
Panasonic'en være i top.

Hilsen
Allan
--