Halsbetændelse efter oralsex
Fra : Ica

Dato : 30-09-02 19:57

Kære gruppe.

Er der nogen andre her, der har oplevet at få halsbetændelse efter at have
slikket en mand til udløsning (han kom i munden på mig)? Det er sket for mig
2 gange denne sommer. Jeg er blevet helt afskrækket, men måske har det bare
været tilfældigheder.....??

IC

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 30-09-02 20:21

"Ica" <I@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mig
> 2 gange denne sommer. Jeg er blevet helt afskrækket, men måske har det

Hej IC

Jeg tror måske det er en tilfældighed. Jeg har ihvertfald _aldrig_ oplevet
et sammenfald som du nævner.
Har du kun slikket/suttet en mand til udløsning de to gange du nævner?

Jeg fik selv en voldsom halsbetændelse i sommer og var mildest talt
overrasket - men lægen sagde nu at det var meget normalt....

Mvh Tommy

Fra : Ica

Dato : 30-09-02 20:23

Hej Tommy

Tak for dit svar!

Nej, jeg gør det ofte med min mand, men de 2 gange, jeg har prøvet det (i
nyere tid) med andre, så har jeg fået halsbetændelse 2 dage efter. Den ene
gang så slemt, at jeg måtte have antibiotika. Overvejer at kræve at kondomet
kommer på ved oralsex, men det er jo heller ikke særlig lækkert.

Hilsen IC

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 01-10-02 08:33

> [...]
kondomet
> kommer på ved oralsex, men det er jo heller ikke særlig lækkert.

Hej IC

Husk at skrive nedenunder det du svarer på og klippe overflødig tekst væk,
sådan at det stadig er til at finde ud af hvem der svarer på hvad, hvis
tråden bliver lang.

Jeg får lyst til at sige at du har et ansvar til at benytte kondom, hvis du
laver sidespring (som det mindste). Der er jo en lille risiko for overførsel
af HIV, hvis du har en rift i halsen. Desuden er der som andre også har
skrevet risiko for mange andre dårligdomme ved ubeskyttet sex.

Mvh Tommy

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 20:06

> [...]
> af HIV, hvis du har en rift i halsen. Desuden er der som andre også har
> skrevet risiko for mange andre dårligdomme ved ubeskyttet sex.

Hej Tommy

Nu er jeg IC's mand (igennem 21 år!), og jeg betragter det ikke som
sidespring. Så er der vel heller ikke grund til at du gør det?!

Ulvehilsen fra Peter

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 04-10-02 22:51

> Hej Tommy
>
> Nu er jeg IC's mand (igennem 21 år!), og jeg betragter det ikke som
> sidespring. Så er der vel heller ikke grund til at du gør det?!
>
> Ulvehilsen fra Peter

Hej Peter

Nej, det er klart, at hvis I har en aftale, så er det da fint. Min
betragtning var mere generel. Altså hvis man laver sidespring, bør man
benytte kondom.

Mvh Tommy

Fra : P.N.

Dato : 19-10-02 10:56

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> wrote in message

> [...]
> af HIV, hvis du har en rift i halsen. Desuden er der som andre også har
> skrevet risiko for mange andre dårligdomme ved ubeskyttet sex.

Men det er aldrig bevist at man kan få HIV af oral sex.
P.N.

Fra : Nicolai

Dato : 30-09-02 20:19

On Mon, 30 Sep 2002 20:57:08 +0200, "Ica" <I@c.dk> wrote:

> [...]
>2 gange denne sommer. Jeg er blevet helt afskrækket, men måske har det bare

Ja eller gonorre? Faktisk kan gonorre svjv smitte og sætte sig i
halsen som en halsbetændelse? Anyone?

Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Chokmah

Dato : 30-09-02 21:05

On Mon, 30 Sep 2002 21:18:47 +0200, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

>Ja eller gonorre? Faktisk kan gonorre svjv smitte og sætte sig i
>halsen som en halsbetændelse? Anyone?

Hmm det har jeg prøvet - hvorpå jeg tog en kur i mod hals betændelse
der slog noget af gonerene ned rejste vider også blomstrede den op for
fuld hammer det var et helved .... sad bogstaveligt talt midt i vitnam
uden for et normalt nogenlunde sygehus række vide :(((

MvH
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-10-02 21:34

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 30 Sep 2002 21:18:47 +0200, Nicolai
<nicolai@spamcop.net>

> Hmm det har jeg prøvet -

Det må jeg sgu' nok sige Bo, der overraskede du mig godt nok. Jeg
som troede du erklæret heteroseksuel

Lars, som altså vil læse teksten på denne måde

Fra : Henning

Dato : 30-09-02 20:55

Ica wrote:
> [...]
> sket for mig 2 gange denne sommer. Jeg er blevet helt afskrækket, men
> måske har det bare været tilfældigheder.....??

Det kan ske, men det kan også være svamp, en podning taget hos
lægen, kan give dig svar på hvad det er for ting, du behøver ikke at
fortælle du har haft oralsex, for bakterier og virus findes over alt i vores
omgivelser, det er bakterier af kokker-stammerne der giver alt lige fra
halsbetændelse, til minigittis.

MVH
Henning, der også har prøvet at have ondt i halsen efter at have slikket
fisse

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-02 22:17

Henning wrote:

> MVH
> Henning, der også har prøvet at have ondt i halsen efter at have
> slikket fisse

Du skal sgu' da bruge tungen; ikke drøblen

--
-Jens B.

Fra : Elros

Dato : 30-09-02 22:34

Henning wrote:
> Henning, der også har prøvet at have ondt i halsen efter at have slikket
> fisse

Man kan i det hele taget godt have ondt i hele mundtøjet efter at have
slikket fisse, men jeg tror mere det er mælkesyre :)

Fra : Tomas O.

Dato : 03-10-02 11:16

Elros skrev:

> Man kan i det hele taget godt have ondt i hele mundtøjet
> efter at have slikket fisse, men jeg tror mere det er
> mælkesyre :)

LOL jeps.. krampe i kæben og følelsløse læber..

Tomas