Undskyldning fra Haahr benzin >>>
Fra : Jarl Olsen

Dato : 30-09-02 17:07

Min kone og jeg har idag i al fordragelighed afsluttet sagen med Haahr
benzin!

Vi fik en uforbeholden undskyldning af indehaveren, der undskyldte mange
gange for den yderst uheldige formulering i Deres henvendelse til os. Ejeren
beklagede at medarbejderen havde skrevet på egne vegne og at der fra i dag
af er indført ny procedure i forretningen. Denne måde at håndtere tingene
på, var foregået uden ejerens vidende. På hans foranledning er dette lavet
om og den pågældende medarbejder har fået en irettesættelse. Han beklagede
mange gange den fremgangsmåde, de kender os iøvrigt vældig godt på denne
tank. Vi handler der tit.

Nu er dette jo ikke for at sætte Haahr i dårligt lys, men kun for at gøre
andre opmærksom på, at ved betaling med Dankort skal man hvergang tjekke at
forretningen har taget det rigtige beløb, da man ellers har en god chance
for, at blive hængt ud som tyveknægt. Dette gælder selvfølgelig også
undertegnede.

Hadesiden bliver slettet på grund af undskyldningen fra Haahr.

Jarl Olsen
Min Yamaha RD 350 stinker
af olie og benzin, men den er skæg
hvergang og stadigvæk køber den hos Haahr.
www.pcman.dk
pcman@pcman.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 30-09-02 17:37

Jarl Olsen <jarl.olsen@mail.dk>, wrote in

> [...]
> også undertegnede.
>
> Hadesiden bliver slettet på grund af undskyldningen fra Haahr.

Se - man kommer jo et stykke ved at snakke sammen.
(Siden er endnu ikke slettet)

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Jarl Olsen

Dato : 30-09-02 17:45

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> wrote in message

> Se - man kommer jo et stykke ved at snakke sammen.
> (Siden er endnu ikke slettet)

Det skulle den meget gerne være. Prøv evt at opdatere din browser.

Venligst

Fra : Anders Lund

Dato : 30-09-02 18:00

> "Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> wrote in message

> Det skulle den meget gerne være. Prøv evt at opdatere din browser.

Den er også væk nu - det var den vist også 5 minutter efter jeg skrev. Og
opdateret blev min browser også en del gange.

Det glæder mig at i fik det løst uden at indblande andre.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-09-02 17:49

In article <3d9876b4$0$18128$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Jarl Olsen wrote:
> [...]
> undertegnede.
>
> Hadesiden bliver slettet på grund af undskyldningen fra Haahr.

Betalte i jeres udestående på 100 kroner ?

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-09-02 20:07

Jarl Olsen wrote:

> [...]
> forretningen har taget det rigtige beløb, da man ellers har en god chance
> for, at blive hængt ud som tyveknægt. Dette gælder selvfølgelig også

Det har intet med Dankort at gøre......

Det ville ikke være spor anderledes hvis du betalte med en 500 krones
seddel.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk