Refresh rate PROBLEM.
Fra : Vega

Dato : 30-09-02 16:17

Hej gruppe.

Hvordan fa'en skal man få ens skærm til at køre 85 HZ i WinXP og i alle ens
spil?

Jeg er sgu ved at være godt træt af det møg.

På forhånd tak.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 30-09-02 16:18

Glemte lige at fortælle at mit grafikkort er et Asus Geforce4 Ti4400

Fra : Øistein Wind

Dato : 30-09-02 16:26

> [...]
ens
> spil?
>
> Jeg er sgu ved at være godt træt af det møg.

Du skal have et refresh rate fix..
det findes her: http://www.softnews.ro/public/cat/12/1/
dl nvidia refresh rate fix MKII

Så sku det gerne virke

Øistein

Fra : Kristian Espensen

Dato : 30-09-02 16:29

> [...]
ens
> spil?
>
> Jeg er sgu ved at være godt træt af det møg.

Har du prøvet 40,71? Udover rettelser af bugs i 40,41 mht. til installation
er der indbygget refresh fix i driveren. Kører fint her: 11500 i 3Dmark med
ti4200.
--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-09-02 23:32

"Kristian Espensen" <leth_espensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
installation
> er der indbygget refresh fix i driveren. Kører fint her: 11500 i

Hvordan ser resten af din pc ud? Har du oc'et dit grafikkort?

- Martin

Fra : Kristian Espensen

Dato : 01-10-02 15:44

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan ser resten af din pc ud? Har du oc'et dit grafikkort?

Asus A7V333 (rev.1011)
AMD Palomino 1600+@2050 (1,4@1,68)
Samsung PC2700
MSI ti4200 64 MB ram core: 290 mem: 600
--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Martin K

Dato : 30-09-02 20:35

Vega wrote:
> Hvordan fa'en skal man få ens skærm til at køre 85 HZ i WinXP og i
> alle ens spil?

Jeg bruger MultiRes 1.4. Godt og effektivt, og så er man også fri for at
skifte fix, når man skifter gfx-driver...

> Jeg er sgu ved at være godt træt af det møg.

Forståeligt nok...

--
Martin K

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 02-10-02 22:38

jeg gik engang ind i dxdiag og manuelt overrideede det...

mvh
Martin Bilgrav

Fra : Henrichsen

Dato : 04-10-02 10:29

> jeg gik engang ind i dxdiag og manuelt overrideede det...

Overskrev det?

Martin.