Hvornår er det at de glade mc tider slutte~
Fra : Gundersen

Dato : 30-09-02 16:06

Hejsa

Hurtigt spørgsmål:
Hvornår er det at de glade mc tider slutter i år?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Mads Lund

Dato : 30-09-02 16:08

> Hurtigt spørgsmål:
> Hvornår er det at de glade mc tider slutter i år?

Den 31. december ved 17.30 tiden vil jeg gætte på.

Vi skal ihvertfald køre nytårs cross

Mads Lund
www.motortosse.dk
- Vi har intet imod at julemanden ikke kører sidevogns crosser

Fra : Gundersen

Dato : 30-09-02 16:12

Hejsa

> Den 31. december ved 17.30 tiden vil jeg gætte på.
> Vi skal ihvertfald køre nytårs cross

Hehe...Men, Nu var det mere den dato forsikrings selskaberne bruger! =)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-09-02 16:21

> Hehe...Men, Nu var det mere den dato forsikrings selskaberne bruger! =)

30/11

mvh

Thomas

Fra : Michael Kristensen

Dato : 30-09-02 17:14

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

> 30/11

hvis man kører med 9 måneders forsikring.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-09-02 16:35

"Men, Nu var det mere den dato forsikrings selskaberne bruger"

D. 31/12

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 30-09-02 16:13

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mads Lund
> www.motortosse.dk
> - Vi har intet imod at julemanden ikke kører sidevogns crosser

Hvad med jagten på juletræer på trædecykel??

Mikkel

Fra : Mads Lund

Dato : 01-10-02 08:52

> Hvad med jagten på juletræer på trædecykel??

Det var nu offroaderene vi brugte.

Mads Lund
www.motortosse.dk
Det var ikke os der hjalp skovfoeden med at holde opsyn med juletræstyve
sidste år lige før jul

Fra : Brian Lænø

Dato : 30-09-02 15:55

"Gundersen" wrote
> Hejsa
>
> Hurtigt spørgsmål:
> Hvornår er det at de glade mc tider slutter i år?
>
> Mvh Emil

31/12 hvis vejret tillader det

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Jake

Dato : 30-09-02 16:24

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Hurtigt spørgsmål:
> Hvornår er det at de glade mc tider slutter i år?

De slutter vel når dig eller din forsikring vurderer at det er blevet for
koldt eller farligt at køre.
Det kan dog anbefales at holde op før de begynder at salte

mvh Jake

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-09-02 16:36

Personligt slutter jeg når den første salt er på vejene, da jeg nu har solgt
min vinter-mudder-scooter.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-09-02 17:39

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hurtigt spørgsmål:
> Hvornår er det at de glade mc tider slutter i år?

Den slutter da ikke ?!

Mvh Thomas

Fra : Morten Juel

Dato : 30-09-02 17:49

> Hurtigt spørgsmål:
> Hvornår er det at de glade mc tider slutter i år?
hvorfor stoppe når man nu har en offrowder )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET 1 af 2 i dk - http://StarChild.dk

Fra : AW på TRX

Dato : 01-10-02 13:44

> Hurtigt spørgsmål:
> Hvornår er det at de glade mc tider slutter i år?

Og et hurtigt seriøst svar herfra:
Hvis du ikke har vinterforsikring er det som regel december, januar, februar
der ikke er dækket.
Check din police det er der der står hvad der gælder for dig.

Men hvis du ikke har en vintercykel, så stop når de begynder at salte.

Allan

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-10-02 19:00

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hurtigt spørgsmål:
> Hvornår er det at de glade mc tider slutter i år?

Slutter de? Godtnok er jeg førsteårs MC'ist, men jeg vil da mene at de glade
tider med MC aldrig slutter. De fortsætter bare i garagen.
Nok er det sjovt at trille rundt på dem. Men det er sq også sjovt at lave på
den i vinterperioden, og trille et flot og tilfredsstillende stykke arbejde
ud på gaden igen når der fyres op i udstøningerne til foråret :)))

Min har allerede stået på "køl" i 2 måneder nu.. Uha.. Frygter for om jeg
nogensinde får samlet den igen.. Hehe..

> Mvh Emil

Er det slut med at snitte træ-mænd ude i skuret?
> --
> www.Scooterzone.dk
> Suzuki GSF 400 Bandit

/Thomas