Hvor får man sandblæst?
Fra : Mads Stetter

Dato : 30-09-02 15:54

Hej mine damer og herrer

Hvor skal man egentlig henvende sig hvis man bare lige har et par dele der
skal sandblæses? Er det ved en autolakerer eller hvordan og hvor og hvad?

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Mads Stetter

Dato : 30-09-02 15:57

Og så lige et spørgsmål mere... =)

Hva koster det sådan ca. at få det blæst? (Kåbestativ og noget andet
småtteri)

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Morten Juel

Dato : 30-09-02 16:50

Her i næstved har vi en pulverlakere der kan sandblæse.. pris !? det kommer
jo an på om man kommer fra T&S eller ej )

men det er billigt nok synes jeg

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 30-09-02 22:18

Har du en nærmere adresse?

--
Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8

Honda CB500F 1975

55739045 21646348

ivan@kloge.dk
www.kloge.dk

Fra : AW på TRX

Dato : 01-10-02 13:40

På Amager ligger der noget der hedder Alrusta (Ha, Ha)
Jeg kom engang derned med et løftetøj (noget fra en kran). Det er ca. 4
meter TYK kæde og nogle ringe m.v.
Han kiggede på det - "En halv time, 100 kroner".
Det var OK billigt synes jeg.

Allan

Fra : Henning

Dato : 30-09-02 19:25

> Hvor skal man egentlig henvende sig hvis man bare lige har et par dele der skal sandblæses? Er det ved en autolakerer eller hvordan og hvor og hvad?

I telefonbogen under sandblæsning eller overfladebehandling. Hvis det er karosseridele, ville jeg evt prøve en autolakerer, da tynde plader kan slå sig pga varmeudviklingen.

Og så kan jeg anbefale at få det metaliseret i samme omgang. Det holder bedre, og der opstår ikke flashrust, inden du når at få det malet.

Prisen er meget rimelig, hvis man kan vente et par dage.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-10-02 20:04

Er der så nogle der kan anbefale et godt sted omkring Aalborg? - Læs :
Billigt !

/Thomas