Sony DVD+RW drive?
Fra : Tina H.

Dato : 30-09-02 16:00

Hejsa

Nemdirect har fået et Sony "Superdrive". Modellen hedder DRU120A. Det skulle
være Mac kompatibelt. Til prisen ca. 3800,-

Jeg vil blot høre om der en en der har købt det og hvilke erfaringer der
måtte være med det.

Er det iTunes kompatibelt.

Check det ud.

http://www.nemdirect.dk

hilsen Tina

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-09-02 16:04

On Mon, 30 Sep 2002 16:59:52 +0200, Tina <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> være Mac kompatibelt. Til prisen ca. 3800,-
>
> Jeg vil blot høre om der en en der har købt det og hvilke erfaringer der

Ikke ifølge Apples iTunes-side:

<http://www.apple.com/itunes/compatibility/>

Fra : Tina H.

Dato : 30-09-02 17:34

Hej Jonas

Tak for dit svar.

Ærgerligt, men sådan er det jo efterhånden med meget udstyr, som påstås være
Mac kompatibelt. Det halter alligevel på mange punkter.

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-09-02 18:08

On Mon, 30 Sep 2002 18:33:53 +0200, Tina <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Ærgerligt, men sådan er det jo efterhånden med meget udstyr, som påstås være
> Mac kompatibelt. Det halter alligevel på mange punkter.

Det kan sagtens være Mac-kompatibelt, selv om det ikke virker med
iTunes. Hvis Sony selv siger det fungerer med Mac, så gør det nok
også.

Fra : Peter Kiil

Dato : 30-09-02 23:10

in article B9BE4991.11AEE%tvlyd@worldonline.dk, Tina H. at
tvlyd@worldonline.dk wrote on 30/09/02 18:33:

> Hej Jonas
>
> Tak for dit svar.
>
> Ærgerligt, men sådan er det jo efterhånden med meget udstyr, som påstås være
> Mac kompatibelt. Det halter alligevel på mange punkter.

Hvorfor ikke bare købe det har:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1754597891

Det er samme drev som sidder i min nye G4'er....
--
/peter

"It's clearly a budget. It's got a lot of numbers in it."
George W. Bush.

Fra : Tina H.

Dato : 01-10-02 00:02

Hej Peter

Ja, det ender det jo osse nok med. Selvom det jo er utroligt ærgerligt med
Sony´s DVD brænder.

Det irritere mig bare, at når der kommer et nyt Mac produkt, at det så ikke
er fuld ud kompatibelt.

Nå man skal jo ikke græde over det.

hilsen Tina