Stafferinger på Sukien
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-09-02 15:30

Davs alle

Om ikke ret længe stiller jeg babygixxeren i kælderen, og går igang med
afmonteringen af tank og diverse kåbedele, da delene er mere eller mindre
ridsede fra forrige ejer.
Jeg har lavet en "orange" aftale med en dygtig autolakker, og han er frisk
på at give delene den helt store slibning / sprøjtetur. Problemet er nu bare
alle de staferinger, jeg skal flå af! Hvor finder man originale stafferinger
til en babygixxer i sort/grå/guld og hvad koster sådan nogle?? ...det kan
måske bedre betale sig at lade dem side, og istedet lave noget pletværk
rundt omkring på ridserne, selvom jeg jo mest hælder til den helt store
omgang, hvor hele delen bliver sprøjtet!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 30-09-02 15:48

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rundt omkring på ridserne, selvom jeg jo mest hælder til den helt store
> omgang, hvor hele delen bliver sprøjtet!

Som jeg husker det, er stafferingerne nogen lange næsten lige streger i de
omtalte farver...

Stort set enhver skiltemaler/reklametryk virksomhed har selvklæbende folie
liggende i de farver, så det er bare at være lidt kreativ med en linial og
en kniv...

husk at tage en masse billeder af cyklen først ;)

Mikkel
cykel til salg:
www.nitten.dk/bike

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-09-02 15:57

> [...]
> en kniv...
>
> husk at tage en masse billeder af cyklen først ;)

____________________________

Jaeee... du har delvist ret... det er jo langtfra de eneste stafferinger på
cyklen, og dessuden har autolakkeren snakket om, at han sagtens kan lave dem
med sprøjten, så det er ikke dem, der bliver problemet.
For lige at specificere hvilke mærker jeg helt præcist snakker om, har jeg
listet dem her:

Småt Suzuki-skrift lige midt over forlygterne
Suzuki-skrift på tanken i begge sider
GSX-R logoet i begge sider nær blinklysene foran

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-09-02 16:07

> Småt Suzuki-skrift lige midt over forlygterne
> Suzuki-skrift på tanken i begge sider
> GSX-R logoet i begge sider nær blinklysene foran

Du skal være glad for du har den sorte og ik den blå-hvide model. Der er
LANGT mere klisterkrams på .. Uha :)
Men mener jeg har set noget af det hos Louis ? Prøv lige at tjekke der..
Måske kender jeg en der ligger inde med et par rimelige pæne kåbedele i dine
farver, hvis det er?

Desuden.. så kan du jo prøve at tage de gamle klistersjovere af med en
varmepistol eller noget. Kan du gøre det
så de forbliver entakte, så kan du vel få en som klisterprint.dk eller en
anden til at lave nogle nye til dig?

> Psycho Cowboy
> Babygixxer

/Thomas
GSX.R 250

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 30-09-02 16:18

> [...]

> Småt Suzuki-skrift lige midt over forlygterne
> Suzuki-skrift på tanken i begge sider
> GSX-R logoet i begge sider nær blinklysene foran

Lavede engang en forespørgsel hos sådan en reklame ting, han sagde jeg bare
lige skulle tage et katalog eller noget med hvor skriften var i, så kunne de
lave str og det hele om uden problemer...

gad vide om de ikke også kan lave R'et ud fra et godt billede direkte fra
cyklen.. eller kåben....

just a thought...

Mikkel

cykel til salg:
www.nitten.dk/bike

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 30-09-02 17:11

> Småt Suzuki-skrift lige midt over forlygterne
> Suzuki-skrift på tanken i begge sider
> GSX-R logoet i begge sider nær blinklysene foran

Louis.de sælger alle delene, men jeg kan ikke sige om de er lige præcist som
de original-

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.
- GSX R 250

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-09-02 18:00

> Louis.de sælger alle delene, men jeg kan ikke sige om de er lige præcist
> [...]
____________________________

Lækkert!
Er det sådan at du kan fyre et link ned, for jeg kan sgu ikke finde det
nogen steder på deres side! :-\

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Mikael Wingaa

Dato : 30-09-02 21:02

"Mikkel Knudsen" <mikkel@[nospam]nurv.dk> skrev i en meddelelse
> cykel til salg:
> www.nitten.dk/bike

Hej Mikkel

Jeg bladrede lige din forbi side. Og undskyld min udtalte uvidenhed -
men hvad har dette motorkøretøj oprindeligt været?

Hvis jeg gætter på en HD - er det så helt ved siden af?

/Mikael

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 01-10-02 14:39

> [...]
> men hvad har dette motorkøretøj oprindeligt været?
>
> Hvis jeg gætter på en HD - er det så helt ved siden af?

Iflg. registreringsattesten står der at det er en early shovelhead fra 1942

så du er ikke helt galt på den..

... om registreringsattesten så er det kan man diskutere

Mikkel...

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-09-02 16:14

Har lige smidt nogle billeder ind i news:dk.binaer.motor under "Stafferinger
på babygixxer", så alle er enige om, hvad vi snakker om!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Martin Poll

Dato : 30-09-02 16:59

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
> Har lige smidt nogle billeder ind i news:dk.binaer.motor under
"Stafferinger
> på babygixxer", så alle er enige om, hvad vi snakker om!

Hej

suzuki logoerne på tanken og lygten er ikke noget problem dem har jeg lige
hentet på nettet så de er lige til at få skrevet ud hos en skilte mand (
ikke over 200 kr), R logoet på kåben kan jeg ikke finde men jeg kan da
tegne det op for dig hvis du sender et billede af logoet i en fornuftig
opløsning. stafferingerne på siden kan nok blive et problem hvis du skal
ramme den samme guld farve som der er på nu.

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 30-09-02 19:31

prøv www.sparesdirect.co.uk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-10-02 09:57

> [...]
> rundt omkring på ridserne, selvom jeg jo mest hælder til den helt store
> omgang, hvor hele delen bliver sprøjtet!

------

Davser Cowboy.

Er det noget i retning af dette du søger???

<http://www.planetsuperbike.com> - klik på Online Gallery

Håber det er en hjælp. Om ikke andet kan du (- hvis der er noget du kan
bruge) jo kopiere billederne, printe dem ud og tage dem med til en
klistermærkemand der kan lave dem til dig.

Venlig hilsen

Aragorn_dk
================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 03-10-02 13:16

> [...]
> bruge) jo kopiere billederne, printe dem ud og tage dem med til en
> klistermærkemand der kan lave dem til dig.

Jeg kigger på det.....
Tak for tippet!

Psycho Cowboy
Babygixxer