Tuning - Honda SFX
Fra : mnc

Dato : 30-09-02 14:02

hey... jeg ville høre om der var nogle kloge mennesker derude der gad
hjælpe mig lidt her...
jeg skal til at købe en Honda SFX, og jeg ville vide lidt om hvad jeg
skal skifte ud og hvad der skal skiftes ud med osv.
tror næsten alle herinde er enige med mig i at det er ALT for nederen at
tøffe rundt med de der 30-40 km/t... jeg havde tænkt tættere på de
90-100 :D men jeg er jo ik millionær så... det behøver ik være det
dyreste, men stadigvæk... det ska jo os være kvali ;)
såå... håber du gider hjælpe mig!!
på forhånd tak mvh Morten

http://www.kandu.dk/

Fra : HulaMula

Dato : 08-10-02 19:36

Hej, du kan få mange forskellige mærker og self. i mange forskellige
prisklasser.
Hvis den skal op og køre 90-100 kan du godt regne med at det kommer til
at koste en 3-5 tusind.
Du skal have ny CDI (uden omdrejningsbegrænser), ny cylinder (nok en
70ccm), ny variomatic, ny kobling og nok osse en ny karburator.
(Muligvis en ny krumtap, udstødning og gearing)
Jeg ville nok vælge Polini hvis jeg var dig, de laver kanon god
kvalitet, og det ligger osse i en ok prisgruppe i forhold til en masse
andet. (cylinder, variomatic, kobling og gearing)
Karburator ville jeg vælge en Dellorto 17,5 - 21 mm.
CDI og krumtap ville jeg købe fra Malossi
Der er ikke lavet så forfærdeligt mange tun-udstødninger til SFX, men
jeg tror jeg ville vælge en Leo Vinci ZX handmade.

Det var vidst det, men der er sikkert mange andre der har mere forstand
på det end mig :D ...
Hilsen Mikkel

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 10-10-02 19:11

"HulaMula" <HulaMula.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalitet, og det ligger osse i en ok prisgruppe i forhold til en masse
> andet. (cylinder, variomatic, kobling og gearing)

Jeg er personligt meget skuffet over Polini's vario.. min er krommen slidt
af på indersien efter cirka 4 måneder og 2000 km..
Jeg køber ikke polini næste gang..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*