Telia Choice vs. Telia Conto 100!
Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 30-09-02 13:46

HeY NG!

Nogen der har erfaringer mht. subj.?
Hvilket er billigst?

VH Rasmus Broholm Andersen

Fra : Jean

Dato : 30-09-02 14:01

Rasmus Broholm Andersen skrev:
> HeY NG!

Hej!

> Nogen der har erfaringer mht. subj.?

Jep, men jeg betaler kun abonnement for Telia Choice.
Se venligst www.telia.dk

> Hvilket er billigst?

Det kommer an på, hvor mange SMS'er du vil sende, hvor meget du vil ringe
osv...

> VH Rasmus Broholm Andersen

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 30-09-02 13:58

> Det kommer an på, hvor mange SMS'er du vil sende, hvor meget du vil ringe
> osv...

Jeg ønsker overhovedet ikke at bruge det...det skal kun ligge!
Det er i forbindelse med køb af 6510 hos wanna-save.dk

VH Rasmus Broholm Andersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-02 14:05

Rasmus Broholm Andersen skrev:

>Jeg ønsker overhovedet ikke at bruge det...det skal kun ligge!
>Det er i forbindelse med køb af 6510 hos wanna-save.dk

Du kan finde svaret på - tada - deres hjemmeside:

http://www.wanna-save.com/telefoni/tilbud/abonnement.asp?doo=priser&aID=1
http://www.wanna-save.com/telefoni/tilbud/abonnement.asp?doo=priser&aID=2
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jean

Dato : 30-09-02 14:09

Rasmus Broholm Andersen skrev:

> Jeg ønsker overhovedet ikke at bruge det...det skal kun ligge!
> Det er i forbindelse med køb af 6510 hos wanna-save.dk

Så bør du vælge Telia Choice, se venligst:

http://www.tele-k.dk/info.asp?text=3

Pris i alt for 6 måneder, 290 kr. incl. oprettelse.

Mvh Jean

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 30-09-02 14:09

> Så bør du vælge Telia Choice, se venligst:
>
> http://www.tele-k.dk/info.asp?text=3
>
> Pris i alt for 6 måneder, 290 kr. incl. oprettelse.

Det var også det jeg kom frem til men jeg hæftede mig ved, men så så jeg den
her sætning:
Forbrugskontrol oprettelse 50,00 kr
Betyder det at hvis jeg ikke bruger det at jeg så skal betale 50kr oveni?

VH Rasmus Broholm Andersen

Fra : Jean

Dato : 30-09-02 14:28

> [...]

> Forbrugskontrol oprettelse 50,00 kr
> Betyder det at hvis jeg ikke bruger det at jeg så skal betale 50kr oveni?

Nej, det er hvis du vil have forbrugskontrol... fx kan du sætte dit forbrug
til max 100 minutter om måneden, så du ikke bare bruger løs... du frabeder
dig bare forbrugskontrol, når du udfylder blanketten...

Mvh Jean