Efterlysning, Honda 750 VFR, EM 12289
Fra : Knud

Dato : 30-09-02 13:43

Den 25. september havde jeg indbrud i garagen i Århus området, hvor tyvene
brød låsene op på min VFR'er og stak af med den.
Kommer du forbi en sort Honda 750 VFR, årgang 1989 med rød saddel og røde
fælge, registreringsnummer EM 12289, er det min!!!
Kåben er fuldstændig sort og uden staferinger.
Giv venligst besked til politiet.
Dusør kr. 3.000,- ved fremskaffelse.

Knud

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-09-02 14:37

Ufatteligt at man ikke kan have sine ting i fred. Jeg skal nok kigge efter
den i Århus og omegn

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jake

Dato : 30-09-02 14:57

"Knud" <knud_krog@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> fælge, registreringsnummer EM 12289, er det min!!!
> Kåben er fuldstændig sort og uden staferinger.

Mage til skiderikker skal man da lede længe efter.

Jeg skal nok kigge efter den i Århus C.

mvh Jake

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 30-09-02 15:21

Fandens til pis!

Jeg lurer også lidt efter den i århus nord.

/Kristoffer

Fra : Allan Bojesen

Dato : 30-09-02 21:04

Det er bare træls. Føler med dig.

Holder øjne og ører åbne i det sydlige Århus med opland.

Allan Bojesen

Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-10-02 08:53

Sgu´ surt! - Håber du får den uskadt tilbage..!

- Holder øjnene åbne i & omkring det Århusianske.

Mvh /Ole
YZF-R6 ´02
(Forsikret hos TOP-DK.....kan du sige selvrisiko der vil noget ved tyveri
(

Fra : Knud Houmøller Krog

Dato : 05-10-02 14:19

Så er det alligevel endt lykkeligt!
Politiet ringede i nat og fortalte, at de havde fundet Honda'en

Den har ridser på begge sider efter at have ligget ned (ikke styrtet) og en
kåbedel er revnet - tåberne har tilsyneladende ikke kunnet styre over 200
kg. Desuden er der lidt ravage i det elektriske system og låsene er
fuldstændig væk.

Tåberne har efter hvad jeg kan se kørt 1000 km!

Men alt i alt et stk. lykkelig mand!
Tusind tak til jer som har kigget omkring efter den.

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 05-10-02 15:06

Tillykke!!!!!
- Det var da svine heldigt at den blev fundet igen - Hvor blev den fundet?

Mvh
Kristoffer

Fra : Knud Houmøller Krog

Dato : 05-10-02 19:17

Den blev fundet i Risskov, Århus nord. Rent faktisk har jeg været rundt at
lede i nærliggende områder i sidste uge - kun 150 meter fra hvor den stod.
Desuden er jeg kørt næsten forbi den (ca. 100 m væk) dagligt - jeg skulle
blot have drejet hovedet til højre og have taget "kikkertsyn" på.

Mvh Knud