'Mid' funktionen
Fra : OleJ

Dato : 30-09-02 13:12

Linie1 = Mid(Linie, 15, 20)

Hvis jeg kører ovennævnte får jeg en fejl som siger:

-Compile error:
-
-Can't find project or library

I andre programmer kører det fint!?!?!

Hvorfor?

//OleJ

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 30-09-02 13:22

"OleJ" <olj@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Linie1 = Mid(Linie, 15, 20)
> Hvis jeg kører ovennævnte får jeg en fejl som siger:
> -Compile error:
> -Can't find project or library

Hvis der står
Linie<mellemrum>1 = ...
så er det jo i hvert fald dér, fejlen ligger...

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk
--------
Indsæt v før snablen

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 30-09-02 13:27

"OleJ" <olj@sol.dk> wrote in news:3d983fe1$0$69041
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Can't find project or library

Prøv at tjekke din applikations referencer. Gå ind i kodedelen (ALT-F11) og
Tools -> References... og se om følgende referencer er afkrydset:

* Visual Basic for Applications
* Microsoft Office 9.0 (eller anden) Object Library

Prøv evt. at kompile din kode på den maskine du udvikler på inden du
distribuerer til dine kunder.

--
Klaus Ambrass

IT - Storstrøms Amt
kam@it.stam.dk

Fra : Jørgen Holdt

Dato : 03-10-02 18:46

Linie = "12345678901234ABCDE"
Linie1 = Mid(Linie, 15, 20)
MsgBox Linie1

Virker fint her, men mindre at Linie er brugt før som Linie$="xxxxxxxxx"

Msgbox burdte skrive ABCDE