Zalman grafikkortkøler
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 30-09-02 12:56

Jeg mener at have set en der postede et link til en pænt syg grafikkortkøler
fra Zalman. Der var "metal" på begge sider af kortet.
Jeg prøvede http://www.zalman.com/ - meget sød hund, men vidst ikke den
rigtige adresse.

Nogen der kender et link?

/Jógvan Lindenskov
--
How to Remove Linux and Install Windows on Your Computer
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q247804

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-09-02 13:14

http://www.zalman.co.kr/

--
Bjarke Andersen

Fra : Luke

Dato : 30-09-02 14:06

http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80-hp.htm

Fra : Peter Holm

Dato : 30-09-02 16:44

"Luke" <SPAMmbmfNO@ofir.dk> wrote in message
> http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80-hp.htm

Hvor i DK køber man Zalman kølere ?
Peter

Fra : Taba

Dato : 30-09-02 17:08

> Hvor i DK køber man Zalman kølere ?

Hehe, hos studiedata.dk eller bsmultimedia.dk
Men jeg har ikke set nogen af dem føre den køler, endnu

//Taba

Fra : Luke

Dato : 30-09-02 19:23

Studiedata skrev til mig (har slettet afsenderen med vilje):
Om ca. 2 uger! Pris ca. 230-250DKK

Med venlig hilsen

xxxx xxxx xxxxx,
xxx@studiedata.dk

Luke

Fra : Taba

Dato : 30-09-02 21:25

Geil
Troede den ville koste mere (taler du om den store 80'er model eller den
lille 50'er model?)

Fra : Luke

Dato : 30-09-02 23:37

Jeg spurgte på den store model. Men jeg synes det lyder for billigt. Vi får
se...

Fra : Snake

Dato : 01-10-02 17:47

> Jeg spurgte på den store model. Men jeg synes det lyder for billigt. Vi
får
> se...

Jeg har lige snakket med BS Multimedia.
De oplyste følgende priser:

ZM50 kr. 165,-
ZM80 kr. 245,-

Mvh Snake

Fra : Luke

Dato : 30-09-02 23:43

Har lige set at den koster ca. 40 dollars i US, så mon ikke prisen bliver
højere end den de skrev ?
I hvertfald omkring 400,- vil jeg tro...

Fra : Taba

Dato : 01-10-02 09:23

Det er også min formodning, men som du selv siger: Vi får at se

Fra : Hans

Dato : 01-10-02 20:54

> Har lige set at den koster ca. 40 dollars i US, så mon ikke prisen bliver
> højere end den de skrev ?
> I hvertfald omkring 400,- vil jeg tro...

Du kan ikke altid sammenligne US priser med de Europæiske. Et glimrende
eksempel er et modul til audiobrug, hvor det her koster 300 kr. må
amerikanerne betale 75 US$ for det samme produkt. Det er oprindeleslandet,
told og afgifter mellem verdensdelene, som bestemmer hvor dyrt et produkt
ender med at blive lokalt.

Så kan vi jo glæde os over at ZM80 kan købes i danmark for ca. 250 kr.

F.eks. Her: http://www.bsmultimedia.dk/index.shtml

--
mvh, Hans

Fra : Luke