Programmering i CSS?
Fra : Kim Noer

Dato : 30-09-02 12:11

Davsen der..

Lad os sige jeg har en <td align="right"> - kan jeg teste inde i CSS via
nogle specielle CSS direktiver hvorvidt align="right" - eller kan det
kun laves i noget javascript?
--
If 0 thinks it looks like O, then 0 got a problem right?

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-09-02 12:15

Kim Noer wrote in <CWudnRl2NuGrrAWgXTWQlg@News.GigaNews.Com>:
> Lad os sige jeg har en <td align="right"> - kan jeg teste inde i CSS via
> nogle specielle CSS direktiver hvorvidt align="right" - eller kan det
> kun laves i noget javascript?

CSS er ikke et programmeringssprog. :)

Og nej, man kan ikke tjekke noget i CSS.
Til gengæld kan du definere i CSS, om teksten skal være højre-justeret. Det
er også det, du bør gøre, i stedet for at definere det i HTML'en.

Jeg tror det er nemmere at give dig råd, hvis du forklarer hvorfor du ønsker
det.

--
Mvh.

Niels Andersen