serv-u probs
Fra : Ivan

Dato : 30-09-02 10:56

Dav i Ng

Håber at nogen kan hjælpe mig med et lille prob.
Har instal serveren Serv-U på min maskine, har fulgt hvad der blev givet at
hjælp under instal. Sådan som jeg ser det skulle det være ok, men mine
venner som skulle kunne logge på kan ikke.
Min maskine: win98se, router Netgear rp614, Motorola kabelmoden sb4200e,
netopkopling fra galnet(glentevejens antennelaug)
navn på server: ftp.mostmore.com og har oprettet brugere med password.

Egen ide til hvad der kan være galt: port åbning i kabelmodem??

Hjælp

Hi
Ivan

Fra : Brian Møller

Dato : 03-10-02 16:22

Hej

Det er sikkert din router som står i vejen for det hele, hvis du da endelig
har en offentligt ip ??
Men hvis du har en off. ip så få din router til at sende trafikken på den
port din server triller på videre til den maskine som kører serveren

/Brian