The Cube - kan varmt anbefales...
Fra : David A. D. Konrad

Dato : 30-09-02 10:19

Kan varmt anbefale "The Cube". Så den første gang i går, og havde faktisk
aldrig stødt på den før. Herligt der stadig kan være film der overrasker
positivt..

Reference http://us.imdb.com/Title?0123755

mvh
dadk

Fra : Jesper

Dato : 30-09-02 11:05

David A. D. Konrad <david_konrad@hotmail.com> wrote:

> [...]
> aldrig stødt på den før. Herligt der stadig kan være film der overrasker

Da jeg læste overskriften troede jeg du var gået hen og blevet macbruger
og havde fået en Cube
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-09-02 11:35

"Jesper" <spam@supressor.invalid> skrev i en meddelelse

> Da jeg læste overskriften troede jeg du var gået hen og blevet macbruger
> og havde fået en Cube

LOL

Mvh Thomas

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 30-09-02 12:31

"Jesper" <spam@supressor.invalid> skrev i en meddelelse

> Da jeg læste overskriften troede jeg du var gået hen og blevet macbruger
> og havde fået en Cube

Vanvittig er jeg trods alt ikke blevet

Fra : Jesper

Dato : 30-09-02 12:44

David A. D. Konrad <david_konrad@hotmail.com> wrote:

> "Jesper" <spam@supressor.invalid> skrev i en meddelelse

> Vanvittig er jeg trods alt ikke blevet

Cube er nok en af de flotteste computere der nogensinde er lavet og
Oprah Winfrey praler gerne med sin :)

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 30-09-02 12:56

> Cube er nok en af de flotteste computere der nogensinde er lavet og
> Oprah Winfrey praler gerne med sin :)

Det er rigtigt de har et pænt design - jeg har bare intet som helst at bruge
en mac til....

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-09-02 13:16

> Cube er nok en af de flotteste computere der nogensinde er lavet og
> Oprah Winfrey praler gerne med sin :)

Og den dag nogen sætter æstetik over processerkraft og pris skal den nok
finde sin niche på pc-markedet.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-09-02 17:20

Jesper skrev:

> Cube er nok en af de flotteste computere der nogensinde er lavet og
> Oprah Winfrey praler gerne med sin :)

Den dag, jeg lader Oprah rådgive mig om hardwareindkøb, bliver samtidig
den dag, hvor jeg hopper ud fra Øresundsbroen ...

--
Mvh. Peter
"So now welcome our keynote speaker, Professor Melvin Fenwick - the man

Fra : Jesper

Dato : 30-09-02 20:37

Peter Bjerre Rosa <peter@filmsvar.dk> wrote:

> Den dag, jeg lader Oprah rådgive mig om hardwareindkøb, bliver samtidig
> den dag, hvor jeg hopper ud fra Øresundsbroen ...

HOP !

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-09-02 11:51

"David A. D. Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan varmt anbefale "The Cube". Så den første gang i går, og havde faktisk
> aldrig stødt på den før. Herligt der stadig kan være film der overrasker
> positivt..

Jeg må godt nok sige at jeg sad og kedede mig efter jeg havde set ca. 1/3 af
hele filmen, og helt til slut..
Men smag og behag er jo som bekendt forskellig :)

--
Mvh Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 30-09-02 12:30

"Anders Houmark" <alfaman@mobFJERNDETTEilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må godt nok sige at jeg sad og kedede mig efter jeg havde set ca. 1/3
af
> hele filmen, og helt til slut..
> Men smag og behag er jo som bekendt forskellig :)

Helt klart - men jeg anede absolut intet om filmen i forvejen, hvilket jo
nogle gange kan være en fordel Jeg synes i hvert fald den var
spændende - og den ovarraskede imho, mht hvordan de forskellige personer
reagerede, og det var da nogle herligt aparte fælder kuben besad. Ærgerligt
den ikke afsluttede med en form for forklaring....

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-09-02 13:27

> [...]
> spændende - og den ovarraskede imho, mht hvordan de forskellige personer
> reagerede, og det var da nogle herligt aparte fælder kuben besad.

The Cube er en genial film. Ren kult.

>Ærgerligt
> den ikke afsluttede med en form for forklaring....

Kommer sikkert en Cube 2 :)

Mvh Thomas

Fra : Jakob Madsen

Dato : 30-09-02 13:37

> Kommer sikkert en Cube 2 :)

Ja! http://us.imdb.com/Title?0285492

Jeg tror nu ikke at den har så meget med 1'eren at gøre.

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Jeppe Møller

Dato : 30-09-02 16:19

Ja det er en rigtig flot film der med få virkemidler får stor virkning
Jeg synes slutscenen er meget flot i et filosofisk perspektiv.

/JeppeM