Billigt abonnement!!!
Fra : N-S

Dato : 30-09-02 08:26

Fra : Willy B

Dato : 30-09-02 09:02

SPAMMER!!!

Til advarsel:
Desuden dybt, dybt useriøst at han ikke nævner forudsætningerne for den lave
minutpris (fastnet + TDC mobil). Til andre mobilnet er prisen nemlig 2 kr.
pr. minut.
Det tenderer vel nærmest bedrageri?

-WB

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 30-09-02 10:17

"Willy B" <willy@besked.com> wrote in message
> [...]
lave
> minutpris (fastnet + TDC mobil). Til andre mobilnet er prisen nemlig 2 kr.

Ja det er sku noget svineri at reklamere med... Og så i en teknik gruppe..

MVH Kenneth Egholm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-09-02 17:21

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> wrote in message
> "Willy B" <willy@besked.com> wrote in message

> Ja det er sku noget svineri at reklamere med... Og så i en teknik gruppe..

Hehe Closed by Sysadm Man 30 Sep 2002 15:22:34 CEST

Fra : Fischer

Dato : 30-09-02 18:42

> Hehe Closed by Sysadm Man 30 Sep 2002 15:22:34 CEST

Skadefro kluklatter ......

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-10-02 13:48

> Hehe Closed by Sysadm Man 30 Sep 2002 15:22:34 CEST

Ja, CC er (IMHO) den ISP med den bedste ABUSE-afdeling.
Min mail til dem røg afsted 30 Sep 2002 13: 48

--
Michael
http://www.vindenand.dk