T66 - Dårligt signal?
Fra : Simon Selmer

Dato : 29-09-02 21:55

Hejsa

Jeg har netop investeret i en T66. Fed lille telefon. Dog synes jeg at
opleve sårligt signal og vil høre om andre oplever det samme.

Hver 4 gang jeg skal sende en sms, bliver den ikke sendt. Formodentlig pga.
intet signal. Så skal jeg sende den igen bagefter.

Det har også indflydelse på mine samtaler. Af og til under en samtale bliver
signalet(volumen) meget svag et halvt sekund til et lille sekund.

Det er ret irriterende. Måske skal jeg have den byttet. Den er ikke engang
en halv uge gammel.

Mvh. Simon

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-02 22:07

"Simon Selmer" <encorez@hotmail.com> wrote in message

> [...]
pga.
> intet signal. Så skal jeg sende den igen bagefter.

Jeg har set at mange mennesker, på de mere moderne telefoner, holder
fingrene eller hånden på bagsiden af telefonen.. At holde fx. 2 finger i
toppen af telefonen. Er ikke skide godt, da antenne sidder plantet i toppen,
bag plastik´en.. Det svækker signalet kraftigt.

> Det har også indflydelse på mine samtaler. Af og til under en samtale
bliver
> signalet(volumen) meget svag et halvt sekund til et lille sekund.

Når et digitalt signal falder ud.. Plejer volumen da ikke at falde.. men
hakke, eller "mudre" idet.

Måske er din telefon defekt!

Men hvor mange streger viser den af dækning? Når den ligger på bordet, og
når du holder den i hånden?

Fra : Simon Selmer

Dato : 29-09-02 22:19

Tak for dit indlæg

> [...]
toppen,
> bag plastik´en.. Det svækker signalet kraftigt.

Det vil jeg huske

> [...]
>
> Måske er din telefon defekt!
>
> Men hvor mange streger viser den af dækning? Når den ligger på bordet, og

Nu har jeg prøvet at holde telefonen på forskellige måder og det er absolut
ikke ligegyldigt hvordan man holder på den. Så det vil jeg være mere
opmærksom på. Tak