Importere Calypso til Eudora
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-09-02 21:58

Jeg har ca 1 GB calypso mail som jeg gerne vil have importeret til
Eudora. JEg har Eudora V5.1.1 installeret, men Calypso kan jeg ikke få
fat på.
Hvordan kan det gøres?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-10-02 18:47

Anyone? Det er ret desperat. Er der eventuelt et andet program der kan
eksportere mine calypso mails til en andet format?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-10-02 19:39

Lars Hoffmann skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Anyone? Det er ret desperat. Er der eventuelt et andet program der
> kan eksportere mine calypso mails til en andet format?

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre. Jeg har fundet denne her:

http://mango.human.cornell.edu/kens/MoreFAQ.html#ToCalypso

For Eudora to Calypso:
I received word from the developers of Calypso that Calypso 2.4
(released 16 December 1997) stores mail in a proprietary, compressed
format. However, it does have the ability to import email and folders
from Eudora, as well as the ability to archive your mail out to a text
file. However, it doesn't appear to be capable of exporting to other
mailbox formats.
--
Mvh.
LarsK

Fra : Frank W

Dato : 01-10-02 21:31

On 1 Oct 2002 17:47:14 GMT, Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> wrote:

> Anyone? Det er ret desperat. Er der eventuelt et andet program der kan
> eksportere mine calypso mails til en andet format?

Ikke fordi jeg har nogen løsning til dit problem. Men hvorfor vil du
væk fra Calypso ? Bruger det selv og er faktisk godt tilfreds udover
manglen på exportmuligheder.

/Frank

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-10-02 08:58

"Frank W" <fr@ebox.dk> escribió en el mensaje

> [...]
du
> væk fra Calypso ? Bruger det selv og er faktisk godt tilfreds

Formaterede maskinen og da jeg ville opdatere til den nyeste version
af calypso var den ikke til at finde paa nettet, da de ikke udvikler
den mere. Den kan nu hverken hentes hos tucows eller andre typiske
download steder.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-10-02 09:59

Lars Hoffmann skrev:

> [...]
> af calypso var den ikke til at finde paa nettet, da de ikke udvikler
> den mere. Den kan nu hverken hentes hos tucows eller andre typiske

Er det ikke denne her?

http://tiscalidk.tucows.com/files/calypso.exe

--
Mvh.
LarsK

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-10-02 10:03

"Lars Klintholm" <spamfilter@nospam.dk> escribió

> Er det ikke denne her?
>
> http://tiscalidk.tucows.com/files/calypso.exe

Jo tak, den vil jeg da suge så kan jeg måske få eksporteret mine
emails på en eller anden måde. Jeg vil gerne skifte til et andet
program nu hvor calypso er blev discontinued, da de før eller siden
bliver for gammelt

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-10-02 10:05

Lars Klintholm skrev:

> Er det ikke denne her?
>
> http://tiscalidk.tucows.com/files/calypso.exe

Måske så ikke alligevel

På denne side: http://10xshooters.com/calypso-free/
står der om ver. 3.30, men linket til tucows giver ver. 3.20

--
Mvh.
LarsK

Fra : Frank W

Dato : 03-10-02 13:55

On Thu, 03 Oct 2002 11:04:52 +0200, Lars Klintholm
<spamfilter@nospam.dk> wrote:

> Måske så ikke alligevel
>
> På denne side: http://10xshooters.com/calypso-free/
> står der om ver. 3.30, men linket til tucows giver ver. 3.20

Den er god nok. Nu kender jeg ikke lige aktuelle link, men den Calypso
jeg har liggende siger også 3.2, men ved normal kørsel identificerer
den sig som 3.30!

Men jeg smider den evt gerne til dig Lars H, hvis du ikke kan bruge
den udgave der er givet link til!

Hilsen
Frank

Fra : Dino

Dato : 03-10-02 15:46

Den 3-10 2002 skrev Lars Klintholm i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Måske så ikke alligevel
>
> På denne side: http://10xshooters.com/calypso-free/
> står der om ver. 3.30, men linket til tucows giver ver. 3.20

Der ligger en 3.30 på
<http://www.starcruiser.smorumnet.dk/files/calypso330.exe>

Og det er en 3.30, selvom den siger 3.2 ved installation og splash-screen!

--
Dino

Mine scripts og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-10-02 20:58

Dino skrev:

> Der ligger en 3.30 på
> <http://www.starcruiser.smorumnet.dk/files/calypso330.exe>
>
> Og det er en 3.30, selvom den siger 3.2 ved installation og
> splash-screen!

Takker, ja så skal man da blive forvirret

Men jeg burde selvfølgelig have taget en Help, About....
--
Mvh.
LarsK