Boooinggggg og mit speedometer Hus var Væk~
Fra : Stones_TM

Dato : 29-09-02 21:50

Jeg havde en "sjov" oplevelse her lørdag aften

der er nok nogle her fra gruppen der husker at jeg Smed min Gamle Cb750 f1
for ca 1 1/2 måned Siden (læs Bang og Så lå vi der)

Nåh men til sagen, lørdag aften er jeg ude og køre, og er i tøløøse by, ved
et lys kryds da en ung Knøs på en ca 17 år kører op på siden af mig på en
125ccm crosser af en eller anden slag, han griner lidt over min gamle
maskine, og spørg om vi skal se hvem der kan komme først til Gl.Tølløse ca
1.5 km

Hmmmm...tænker jeg, cyklen kører som en drøm i øjeblikket, så hvad pokker
langt lige stykke fuld oversigt, så Hvad fanden siger jeg til Knægten, det
værste der kan ske er at jeg taber, nåååh, men vi gasser begge to op, da det
bliver grønt giver vi begge to hane.. og så Sker det... Der kommer en BOING
lyd, og mit speedometer Hus, hopper af og rammer min Hjelm på vejen, Jeg
stopper og knækker simpelt hen af grin, da jeg har fået luft igen tjkker jeg
hvad der er sket, hmmm speedometer kablet er knækket, mit Speedometer hus
ligner Lort, og viseren er Væk, hmmmmmmm...
knæget kommer tilbage og spørg hvor jeg bliver af, jeg griner og forklarer
ham situationen, og vi sludrer lidt og kører så hver til sit..

Nu er mit Spørgsmål, hvad pokker kan være Grunden til mit speedometers
Plusdelige lyst til at flygte, og Hvor kan man finde priser på mnye
speedometere evt også omdr.tællere

MVH

Stones_TM
med en velkørende Cb750 uden speedometer

Fra : Morten Juel

Dato : 29-09-02 22:40

> [...]
> hvad der er sket, hmmm speedometer kablet er knækket, mit Speedometer hus
> ligner Lort, og viseren er Væk, hmmmmmmm...
hehe cool, jeg gad godt ha set dig i fjæset da det skete ! ))

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk

Fra : Jarl Olsen

Dato : 29-09-02 23:05

Stones_TM
med en velkørende Cb750 uden speedometer skriver:

> [...]
125ccm crosser af en eller anden slag, han griner lidt over min gamle
maskine, og spørg om vi skal se hvem der kan komme først til Gl.Tølløse ca

Det havde jeg også sagt ja til.

lyd, og mit speedometer Hus, hopper af og rammer min Hjelm på vejen, Jeg
stopper og knækker simpelt hen af grin

Griner stadigvæk. ROFL.* Bliver husket*

Plusdelige lyst til at flygte, og Hvor kan man finde priser på mnye
speedometere evt også omdr.tællere

Det skulle vel ikke være monteret direkte motoren??? ROFL
Venligst
--
Jarl Olsen
Min Yamaha RD 350 stinker

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 30-09-02 03:54

"Stones_TM" <stonestm@c.dk> skrev i news:an7or8$k5r$1@sunsite.dk

> Jeg havde en "sjov" oplevelse her lørdag aften
<snip en meget sjov oplevelse med en gammel cb>
Du kan ikke sige andet end at du da oplever noget hele tiden, ved at køre
gammel honda =)
Jeg ville ha smidt et brugbart link til et sted hvor du ku få nye
instrumenter, men jeg ka selvfølgelig ikke finde den...
Prisen ligger omkring 800 kr pr stk(min erfaring fra flere steder)
Smider linket op hvis og når jeg finder det...

--
MVH/kind regards Claus Ruglund Jakobsen
(cb750 f2 '77 adskilt i 1000 stumper og stykker )

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 30-09-02 06:38

Hej Stones

Måske har kodellen i kablet sat sig fast under accelerationen og således
flået klokken af!

Nå men det var da meget godt, at du ikke havde gjort dig ulejlighed med at
checke om det viste rigtigt, for jeg har nemlig svaret: Det viser ikke
rigtigt! *gggg*

Prøv LC-racing i Rønnede

mvh

Hans

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:3d97bc2a$0$18132$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 30-09-02 16:53

Når jeg fyre lidt til min Dominator, kan den godt strække forgaflen
riiimeligt lang.
Hvis spedometerkabler sidder i klemme kan det være dit kabel trækker så
meget i huset at der sker skader, og når du så slipper gassen for at skifte
gear, dykker snuden, og du får dåsen lige i synet... (altså)... kan det være
det der er sket?

I øvrigt en total griner :)))

Morten
NX 650 som i dag kørte fra en TL1000R !!! I love it...

Fra : wheeler

Dato : 30-09-02 19:33

"M. G. Nielsen." <test@test.dk> skrev i en meddelelse

> Morten
> NX 650 som i dag kørte fra en TL1000R !!! I love it...

[KLIP]

Er det den som står parkeret i udstillingsvinduet hos Fisker MC ud til
Åboulevarden?

Wheeler

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 01-10-02 16:41

> [KLIP]
>
> Er det den som står parkeret i udstillingsvinduet hos Fisker MC ud til
> Åboulevarden?
>

> Wheeler

[klip]

Hov hov hov... den var ikke sjov :-/