Afrika (med Nanna) sangtekst og Midifil??
Fra : Trille

Dato : 29-09-02 20:38

Nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde Afrika sangen, den danske med Giv
en hånd til Afrika.
Og også gerne en midifil?

Hilsen Lonnie

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-09-02 20:47

In article <an7kth$pjq$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>, loi@mobilixnet.dk
says...
> Nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde Afrika sangen, den danske med Giv
> en hånd til Afrika.
> Og også gerne en midifil?
>
> Hilsen Lonnie

Prøv KaZaa eller Edonkey (og bliv knaldet af APG)
--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Uffe Holst

Dato : 29-09-02 20:54

In an article of 29 Sep 2002 Trille wrote:

> Nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde Afrika sangen, den danske med Giv
> en hånd til Afrika.

Google er som alt en god ven. Hvornår lærer folk dog at bruge den.

Søg på sangens første linje '"alle går vi rundt"' og 'afrika', så er hele
teksten i det første link. Max. 15 sekunder tog det mig.

http://bombaek.homepage.dk/hugandre/divnotandre.htm

--
Uffe Holst