Refres to steder
Fra : Bent Andersen

Dato : 24-02-01 00:25

Hej til alle

Jeg har en side med 3 frames, det er så miningen at når jeg klikker på et
link i det ene frame, så vil jeg gerne have at de to andre frames ændrer sig
med indholdet.
Er der nogen som har et godt råd?
I kan se problemet på følgende URL:
www.bents-whisky-corner.dk

Jeg vil gerne have at når jeg klikker på et bogstav i alfabetet så skal der
komme et udvalg af whisky mærker i den højre frame, og et billede af et
eller andet i den venstre frame.

Hilsen
Bent

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 03:58

Sat, 24 Feb 2001 00:25:23 +0100, skrev "Bent Andersen"
<andersen@post5.tele.dk>:

>Jeg har en side med 3 frames, det er så miningen at når jeg klikker på et
>link i det ene frame, så vil jeg gerne have at de to andre frames ændrer sig
>med indholdet.

<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>

med venlig hilsen
Knud