ny
Fra : Tina

Dato : 29-09-02 20:13

Hejsa

Kan se der er flere nybegyndere herinde. Jeg er selv så småt begyndt at lege
lidt med java, men savner mere info på dansk, evt tutorials, men også alt
som man bare kan lære mere ved.
Hvordan er i forskellige kommet så langt i det? og hvordan kommer man
nemmest og bedst igang?

MVH
Tina

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 29-09-02 20:48

On Sun, 29 Sep 2002 21:13:14 +0200, Tina wrote:

> [...]
> også alt som man bare kan lære mere ved. Hvordan er i forskellige kommet
> så langt i det? og hvordan kommer man nemmest og bedst igang?

Hej Tine

Hvis det skal være dansk så se på
http://javabog.dk/
ellers har sun selv en ganske god tutorial som dækker de fleste områder
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen