Matrox G450
Fra : Niels Christian Blit~

Dato : 24-02-01 00:20

Jeg har problemer med at få farve på mit fjernsyn, når jeg sender billedet
over på fjernsynet.. jeg har prøvet at sætte den på pal/europe, men det
hjælper ik. jeg har både prøvet at bruge et superVHS kabel og et almindeligt
kabel, men det giver det samme.
En af grundene kan være at mit fjernsyn er for gammelt (ca.5 år)

I må gerne hjælpe hurtigt....
Niller

Navn: Niels Chr. Blittrup
Email: Blittrup@mail.dk
ICQ Nr: 25722345

Fra : Sven

Dato : 25-02-01 02:15

Du skal nok indstille dit TV. Ved manglende farver er det som regel fordi
din PC sender SuperVHS signal, og dit TV står til at gengive alm. VHS (dette
kan være uafhængigt af hvilket kabel du bruger). Sæt dit TV til SuperVHS, så
kommer farverne sikkert.

Sven