Vad haende??
Fra : Streiff

Dato : 29-09-02 18:49

En gang froes min mobil helt och hallet naer jag hoell pa och blaeddra
i menyn. Jag var tvungen att ta ut batteriet foer att fa den att
starta igen. Varfoer haende detta egentligen?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-02 19:11

"Streiff" <zeunerts77@yahoo.se> wrote in message
> En gang froes min mobil helt och hallet naer jag hoell pa och blaeddra
> i menyn. Jag var tvungen att ta ut batteriet foer att fa den att
> starta igen. Varfoer haende detta egentligen?

Måske er det en god ide at få afvide hvilket telefon der er tale om!

Der skal måske bare en software opgradering til.. Hvis fx den software der
er i telefonen, er meget fejlfyldt.. Ellers kan det måske være en hardware
fejl der gør det.. Men af bladre i menyerne, skulle telefonen gerne kunne...

JEg har hørt om telefoner der frøs, når man wab´ede. Da telefonen bliver
belastet, og samtidigt med dårligt software. Gør den den låser...

Fra : Lasse Madsen

Dato : 06-10-02 22:15

Er det en R320S er det ikke et sjældent fænomen at den går ned ...
smid telefonen efter dem du har købt den ad og forlang en anden ...
R320S er ikke til andet end at lukke op og skide i software messigt.

m.v.h
l. madsen