alternativer til MC-Basen ?
Fra : Niels Lehmann-Poulse~

Dato : 29-09-02 18:49

Mojn

Er der nogen der kender et godt alternativ til det nu afdøde MC-basen.dk ?

MVH Niels

Fra : Richard Pade

Dato : 28-09-02 20:39

Niels Lehmann-Poulsen wrote:
> Er der nogen der kender et godt alternativ til det nu afdøde MC-basen.dk ?

Javten,
www.dba,dk - selv om den er blevet noget brugerfjendsk at manøvrere
rundt i.

Richard

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-09-02 20:52

"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Javten,
> www.dba,dk - selv om den er blevet noget brugerfjendsk at manøvrere
> rundt i.
Som så faktisk er mc-basen. De har overtaget den, og givet det nyt design,
og brugerbetaling!

> Richard
/Thomas

Fra : Michael Friis

Dato : 29-09-02 22:51

Prøv www.annoncemarkedet.dk
Der fik jeg solgt mine 2 mc-er på en uge, det er gratis, og du kan indsætte
billed

Mvh. Michael

Fra : Buck

Dato : 30-09-02 07:46

hvad med dk.marked.privat.motorcykel

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-09-02 15:16

> Er der nogen der kender et godt alternativ til det nu afdøde MC-basen.dk ?
>
> MVH Niels

Hva` f....... Niels skal du havde MC igen, det er jo kun 2½ månede siden din
blev solgt ;>)
Kommer snart et smut forbi, vi ses.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Ken Madsen

Dato : 30-09-02 20:02

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen,

www.motorscout.dk er lige på trapperne, den bliver lige så gratis som
mc-basen var (æret være mindet) og forhåbentligt lige så let og overskuelig
at bruge. (kritik modtages gerne på min hotmail)

Det er dog et lidt større arbejde end jeg havde regnet med, (jeg har aldrig
lavet sådan noget før) men den er altså lige på trapperne. Jeg fortsætter i
aften med at programere til man kan taste annoncer ind og lave simple
søgninger, og så kigger jeg på layoutet og udvidet søgning senere på ugen!

Jeg har fået en enkelt "klage" over at det ser ud til at man kan sælge/købe
biler også, vil i andre også kun have motorcykler derinde? (øhm, hvis i
altså overhovedet vil bruge den!)

Mvh Ken Madsen
moto guzzi v35 imola til salg til foråret da jeg har fået øje på en hornet
600.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-10-02 22:03

Ken Madsen wrote:

> Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen,
>
> www.motorscout.dk er lige på trapperne, den bliver lige så gratis som
> mc-basen var (æret være mindet) og forhåbentligt lige så let og
> overskuelig at bruge.

Den virker ikke i Netscape 4.77 og Konqueror 2.2.2, det kan du jo gøre
noget ved når du engang får tid
Galeon virker den dog fint i, så så er jeg egentlig glad (nok).
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-10-02 06:54

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<9tmfna.9o.ln@vissen.vandhane>...

> Den virker ikke i Netscape 4.77 og Konqueror 2.2.2,

Den virker 'næsten' med Opera 6.03
Men jeg er ikke helt sikker på den skal se sådan ud, som den gør.

--
Mikkel