Hvis jeg skal se TV på min computer??
Fra : hans

Dato : 29-09-02 18:30

Hvis jeg skal se TV på min computer??

Hvilke løsninger er der?

Hvordan gør jeg det billigst?

Fra : Dopedog

Dato : 29-09-02 20:07

> Hvis jeg skal se TV på min computer??

Så skal du have fat i et grafikkort med TV-In

> Hvilke løsninger er der?

Den eneste jeg kender er grafikkort med TV-In ... :)

> Hvordan gør jeg det billigst?

Du køber et billigt grafikkort (med 64 MB ram helst) og med ... TV-In

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 29-09-02 22:37

> Hvis jeg skal se TV på min computer??
>
> Hvilke løsninger er der?
>
> Hvordan gør jeg det billigst?

Jeg har et Hauppauge WinTV PCI tuner kort med FM radio + NICAM. Koster ca.
900 kr.
Der er SVHS indgang på. Virker godt på min PC. Fjernbetjening medfølger
også.
Der er også mere skrabede kort til ca. 500 kr.

Mvh Erik.

Fra : Mathias

Dato : 30-09-02 09:19

"Erik B. H@nsen" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også.
> Der er også mere skrabede kort til ca. 500 kr.

Har ovenstående WinTV kort til salg for 400 kr. Er ca. 1 år gammel.

Mail hvis det er noget for dig.

Hilsen Bjarne

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 30-09-02 14:04

"Mathias" <Mathias@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ca.

> Har ovenstående WinTV kort til salg for 400 kr. Er ca. 1 år gammel.

Gå ind på edbpriser.dk og se under hardware - tv-tuner. Der er masser af
erfaringer at hente. Jeg vil sige, at 500 kr. er rigeligt, så har du flot TV
på computeren. Jeg har selv PCTV PRO fra Pinnacle. Det er supergodt. God
kvalitet. Og så er det åh så nemt at installere og få til at fungere.

Peter Ulriksen