binaer...
Fra : Nicolai

Dato : 29-09-02 18:15

   Hjææælp......hvorfor kan jeg ikke via min Agent. finde grupper
med Binaer ex. binaer.motor.dk??

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-09-02 18:09

"Nicolai" <nfnf@c.dk> wrote in message
> Hjææælp......hvorfor kan jeg ikke via min Agent. finde grupper
> med Binaer ex. binaer.motor.dk??

Hej Nicolai.

Prøv dk.binær.motor...

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 29-09-02 18:22

Hej Nicolai.

Prøv dk.binær.motor...
__________________________

Jeps, eller news:dk.binaer.motor, hvis den skal virke!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : BoS

Dato : 29-09-02 18:15

"Nicolai" <nfnf@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hjææælp......hvorfor kan jeg ikke via min Agent. finde grupper
> med Binaer ex. binaer.motor.dk??

Bruger du sunsite som server? De har vist ikke dk.binaer.motor med på deres
liste. Prøv i stedet news.opasia.dk. De har den. Du kan godt have flere
servere - Sunsite til dk.fritid.motorcykel og Opasia til den binaere...

mvh Bo