Andet multimedie
bentjuul 3670
Open GL.
Fra : Jan Andreasen

Dato : 29-09-02 17:11

Hej NG.

Jeg har lige installeret et spil på min maskine med XP og Geforce2
grafikkort med 64 MB. Når jeg forsøger at starte spillet får jeg en
meddelelse som lyder "Could not construct OpenGL display:" Hvad kan jeg
gøre??

Jan

Fra : jopa

Dato : 29-09-02 17:14

"Jan Andreasen" skrev
> [...]
> grafikkort med 64 MB. Når jeg forsøger at starte spillet får jeg en
> meddelelse som lyder "Could not construct OpenGL display:" Hvad kan jeg

Spørge i den rigtige gruppe

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 29-09-02 20:19

Det er fordi den ikke kan finde din driver til grafikkortet. Du skal
simpelthen hente en ny driver, bruger også XP, og har det sammen
grafikkort....

/mick