Yamaha TDM vil ikke starte
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 29-09-02 15:58

Øvs, den vil ikke starte når den har stået i længere tid stille. Og det er
den desværre kommet til med jeg har gået og sat vores lejlighed i stand.
Så nu er batteriet fladt og kan ikke trække starteren rundt

Tony her fra gruppen, har så idag prøvet sammen med mig at få den øbet
igang, men det lykkedes aldrig, sidst jeg fik den løbet igang krævede det en
5 forsøg før den gik igang. Men efter maaange forsøg måtte vi opgive at få
den løbet igang desværre. Havde ellers ige sat næsen op efter en dejlig tur
i det nordsjællandske sammen med Tony

Hvad gør i andre, når den har stået stille og benzinen har fordampet og den
ikke kan løbes igang ?
Tak til Tony for det prisværdige forsøg, og for et par timers hyggelig
samtale på en fortovskant i kbh.

--
MVH Rune Rohleder
Yamaha TDM 850 (91) DMCN# 851

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-09-02 16:38

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> ikke kan løbes igang ?
> Tak til Tony for det prisværdige forsøg, og for et par timers hyggelig

Har prøvet det samme før... det er surt show!

Har i kigget på tændrørene? Jeg tog mine ud, (De var helt våde og sorte)
stilte dem i cellouse fortynder i en times tid og lige børstede dem med en
gammel tandbørste. Satte dem i igen, og første gang jeg trykkede på
starteren var der bare LIV i svinet!

Så jeg kan kun sige... Prøv det, prøv det

Evt. kan i også lige tømme svømmerhusene på kaburatoren....

Håber i får liv i den..

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : wheeler

Dato : 29-09-02 18:32

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad gør i andre, når den har stået stille og benzinen har fordampet og
den
> ikke kan løbes igang ?

Bruger bilens batt. (lidt hærv, men meget effektivt!)

Hvis man er forudseende kan en opladning af batt. anbefales natten før
(batt. behøver jo ikke at blive affmonteret)

Wheeler
--
At skrive inden man tænker - er som at tørre røv inden man skider - bedre
omvendt - så der er "rent" bagefter

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 29-09-02 21:44

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvis man er forudseende kan en opladning af batt. anbefales natten før
> (batt. behøver jo ikke at blive affmonteret)

Batteriet sidder bare inden under tanken, det er rigtig tumpet ! så det
er ikke lige til at komme tíl..

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-02 22:11

> Batteriet sidder bare inden under tanken, det er rigtig tumpet !
det er ikke lige til at komme tíl..

Hej Rune

Du sætter bare kablerne på startrelæet.............

Hilsen fra Knud Stange