billeder i Frontpage(XP) med tema(balance)
Fra : niff

Dato : 29-09-02 11:51

Der er 2 af mine billeder jeg ikke kan uploade.Der er bare en ramme hvor
billederne skulle ha' været.
Billederne er gemt i min webstedsmappe og opdateret.Når jeg uploader dem(med
Cute FTP) kan jeg se at billederne er der, de bliver bare ikke vist, når jeg
går ind på hjemmesiden!!
Er der nogen der har et godt råd.
På forhånd tak.

Venlig hilsen Finn

niff@mail1.stofanet.dk

hjemmeside. http://home1.stofanet.dk/tuff

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-02 17:20

Sun, 29 Sep 2002 12:51:01 +0200, skrev "niff"
<niff@mail1.stofanet.dk>:

>Der er 2 af mine billeder jeg ikke kan uploade.Der er bare en ramme hvor
>billederne skulle ha' været.

Umiddelbart kan jeg ikke se, at der mangler nogen billeder.
Hvilken side skulle problemet være på?

Fra : Kaspar Brygger

Dato : 30-09-02 12:25

Umiddelbart behøver der ikke være noget problem. Men prøv at tømme din
browsers cache og gå så ind på siden igen.

Jeg har flere gange opdaget, at min browsers cache har "gemt"
informationer om gamle billedfiler, som jeg så har ændret. Ved en
sletning af cachen så nulstiller man informationerne og ALLE filerne
indlæses igen på ny.

/Kaspar Brygger

Fra : Pinky

Dato : 04-10-02 19:21

"niff" <niff@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Der er 2 af mine billeder jeg ikke kan uploade.Der er bare en ramme hvor
> billederne skulle ha' været.
yup, du mangler nogle billeder , glem lige alt om mellemrum æ ø å !
så hvis du omdøber dine bilder tror jeg du får det til at virke

MVH
Birgitte