2 takts Olie i Storkøb ????
Fra : Moller

Dato : 29-09-02 10:17

Hey Alle lugtende 2 taktere :)

Min egen 2 takter mangler lidt at stinke af :) og jeg er godt træt af at
skulle hælde de dyre dråber fra tanken af, især når jeg ved at
maskinværksteder sælger samme flasker til billigere penge.

Men hvordan med støre mængder ??? jeg mener her 5L og 10L dunke, hvor
køber man dem ? afhentning, eller postordre :) og kan det betale sig ?

VH
Lars Molnit

Fra : Sven-bent

Dato : 29-09-02 22:31

"Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> wrote in message
> [...]
>
> Men hvordan med støre mængder ??? jeg mener her 5L og 10L dunke, hvor
> køber man dem ? afhentning, eller postordre :) og kan det betale sig ?

Du kan bla. købe 5L hos www.dansk-scootertun.dk den er fuldsyntetisk og til
rimelig billig pris.

SB.

Fra : Moller

Dato : 29-09-02 16:41

"Sven-bent" <s_bent@postkasse.dk> wrote in message

> "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> wrote in message

> [...]

Det kan man kalde et godt tilbud... fuldsyntetisk til 300Kr for 5L ,og
40Kr rabat pr. flaske, ved køb af flere... :)

Tusind tak for det goe link :)

VH
Lars Molnit

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-09-02 16:54

> Det kan man kalde et godt tilbud... fuldsyntetisk til 300Kr for 5L ,og
> 40Kr rabat pr. flaske, ved køb af flere... :)

> [...]

Pas nu på du ikke overskrider det du selv skriver "Det vigtigste omkring
Olie indkøb er hva i H... det skal bruges til, i mit tilfælde en MZ ETZ 251,
og eftersom den er fra før fylsyntetisk og alt
det andet nymoderne olie, så er det fuldstændigt tåbeligt at hælde noget af
den slags på."

Kim Larsen

Fra : Moller

Dato : 29-09-02 18:29

> [...]
> og eftersom den er fra før fylsyntetisk og alt
> det andet nymoderne olie, så er det fuldstændigt tåbeligt at hælde noget

Yepsen, men til 300Kr -40Kr. rabat / 5L = 52Kr/L ... så er det billigere
end det billigste sprøjt jeg har fundet indtil nu :) og som fyldsyntetisk :)
kan konen godt bruge af det til hendes snart indkøbte RS50 :)

Men hvis nogen ved hvor jeg kan finde en 2 takts olie, som er endnu
billigere end 52Kr/L så er jeg meget intereseret :) nu da vinter sæsonen er
ved at komme, og MZ'en skal ud igen :)

VH
Lars Molnit
Suzuki GSF 1200 S
MZ ETZ 251 CDi
måske snart en RS50 :)

Fra : Allan Riise

Dato : 29-09-02 18:54

"Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvis nogen ved hvor jeg kan finde en 2 takts olie, som er endnu
> billigere end 52Kr/L så er jeg meget intereseret :) nu da vinter sæsonen

BilTema, findes bl.a. i Næstved, ved ikke om de sender !

Venligst ...
Allan Riise

Fra : Sven-bent

Dato : 30-09-02 17:57

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message

> "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
ETZ

> billigere
> :)

Det kan hun sagtens, det er olie på samme nivue som dye Castrol olier, bare
den forskel at de køber det direkte hos pruducenten og har direkte salg til
dig, altså ingen dyre mellemled, og selv normalprisen er lav pga. netop
dette.

Fra : Jarl Olsen

Dato : 14-10-02 11:16

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message
[SNIP]
> BilTema, findes bl.a. i Næstved, ved ikke om de sender !

Og deres totaktsolie koster 30 kroner pr liter. Det er endnu billigere når
man køber 5 liter dunke. De har også postordrelevering.
--
Jarl Olsen
Min Yamaha RD 350 stinker

Fra : Mads Jensen

Dato : 29-09-02 13:45

> [...]
>
> Men hvordan med støre mængder ??? jeg mener her 5L og 10L dunke, hvor
> køber man dem ? afhentning, eller postordre :) og kan det betale sig ?

Man får hvad man betaler for !

Jo dyere olien er, jo bedre smører den, så det er dit eget valg om du vil /
tør køre på noget billigt olie.

Jeg har altid kørt på Castrol TTS til 120,- pr. liter, og mit cylinderkit
(Athena 47,6) ser perfekt ud.

Mads

Fra : Moller

Dato : 29-09-02 16:39

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Man får hvad man betaler for !
>
> Jo dyere olien er, jo bedre smører den, så det er dit eget valg om du vil

NEJ, jo dyre olie, afhænger ikke altid om den er bedre, der er MANGE
faktore der spiller ind her. f.eks. statoil mærkerne købt på en tank, eller
et plænklipperværksted, er mærkbart billigere på værkstedet.

> Jeg har altid kørt på Castrol TTS til 120,- pr. liter, og mit cylinderkit
> (Athena 47,6) ser perfekt ud.

OG har du tjekket om ik du ku få det til mere fornuftig en pris hvis du
købte det i støre mængder ??? men til den literpris, vil jeg næsten tro du
også køre med blyholdig benzin fordi du tror det hjælper på en 2 takter :)