Frames: Probler med Target og Name
Fra : Svend Koustrup

Dato : 23-02-01 22:47

Davs.
Jeg er igang med at lave en hjemmeside i frames.
Men jeg kan ikke få links'ne i Navi-framet til at åbne i
Main-framet!!!
Hvad er det jeg gør galt?

!!!!!!!!!!!
!!!HJÆLP!!!
!!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen
Svend Koustrup

Du kan se mine sider på http://www.geocities.com/sveskek

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 00:02

Fri, 23 Feb 2001 21:46:30 GMT, skrev Svend Koustrup
<skater_sk@hotmail.com>:

>Men jeg kan ikke få links'ne i Navi-framet til at åbne i
>Main-framet!!!

<a HREF="buyatreel.html">[ Search Movies ]</a>

skal være

<a HREF="buyatreel.html" target="_main">[ Search Movies ]</a>

osv.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 26-02-01 16:57

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i

> <a HREF="buyatreel.html">[ Search Movies ]</a>
>
> skal være
>
> <a HREF="buyatreel.html" target="_main">[ Search Movies ]</a>

Eller enda mer galant ... Plassere denne i head'en :

<base target="_main">

Fra : Andreas Hyllested

Dato : 02-03-01 12:23

"Erlend Klakegg Bergheim" <erlendkb@c2i.net> wrote in message
> Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i

> Eller enda mer galant ... Plassere denne i head'en :
>
> <base target="_main">

Men det der kunne være rigtigt smart var at definere it target allerede i
sit frameset:

<frameset cols="30%,*">
<frame target = "main" src="navi.htm">
<frame name = "main" src="hovedside.htm">
</frameset>

Dette fungere ikke! Hvad går galt?
Main bør vel kunne udskiftes med et hvilket som helst navn anført i " "

hilsen Andreas

Fra : Svend Koustrup

Dato : 23-03-01 22:36

Tjaa... Jeg ved det Sq heller ikk :( Det burde da virke ... elle hvad?

Andreas Hyllested <arh@omk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:DoLn6.13204$dD.617811@twister.sunsite.dk...

Fra : Svend Koustrup

Dato : 23-03-01 22:31

Hm... Ja smart. Den havde jeg faktisk ikke set før :)

Erlend Klakegg Bergheim <erlendkb@c2i.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i1vm6.15038$Xp4.849218@juliett.dax.net...

Fra : Svend Koustrup

Dato : 23-03-01 22:30

Ja, men det ville jo være smartere hvis jeg kunne definere target allerede i
Framesettet. Jeg ved man kan... Kan bare ikke få det til at funke...

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:frqd9tk9ljje9fg5k4q639uc7asj9br456@193.162.153.117...