Anal
Fra : dick

Dato : 23-02-01 22:24

Hvad kan man udover glidecream bruge til at dyrke anal sex?

Fra : Tomas O.

Dato : 23-02-01 22:53

"dick" <lateshow@pc.dk> skrev i en meddelelse news:976kgo$erk$1@news.inet.tele.dk...
> Hvad kan man udover glidecream bruge til at dyrke anal sex?

Babyolie fra Matas er ret ok

Hilsen
Tomas O.

Fra : Knold

Dato : 24-02-01 00:07

Tomas O. skrev i en meddelelse
dick skrev:

Hej Tomas og dick

> Babyolie fra Matas er ret ok

Det vil vi fraråde, medmindre der _ikke_ skal bruges kondom.
Enhver form for olie eller andet fedtstof mørner nemlig gummiet,
så man ikke kan være sikker på, om det holder tæt.

Vandbaseret glidecreme, spyt og kussesaft er derimod meget
anbefalelsesværdige smøremidler.

Og vi kan ikke lade være med at tilføje, at gør man sit forarbejde
ordentligt med fingre og tunge, kan man, efter at den, der skal modtage,
har prøvet det nogle gange, helt undvære smørelse.

Kærlige hilsner
Hanne og knold

Fra : Tomas O.

Dato : 24-02-01 00:39

"Knold" <henrik.olsen@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:k2Cl6.35461$2w6.672168@twister.sunsite.dk...

Der er da ikke korrosive materialer i babyolien?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 24-02-01 01:09

> Der er da ikke korrosive materialer i babyolien?
>
> Hilsen
> Tomas O.

Så vidt jeg husker er babyolie baseret på rest produkter fra
olieindustrien - så om det mørner gummi ved jeg ikke, men jeg ville ikke
røre det med en ildtang.

Pia

* Pia Klit Larholm *"I can not give you a formula for success,*
* Per Aspera Ad Astra *but I can give you a formula for failure: *
* http://www.starkeys.com *try to please everybody." *
* http://www.larholm.dk/pia * Herbert Bayard Swope *

Fra : Tomas O.

Dato : 24-02-01 11:20

"Pia Klit Larholm" <pia@larholm.dk> skrev i en meddelelse news:3A96FB89.602A0453@larholm.dk...
SNIP
> Så vidt jeg husker er babyolie baseret på rest produkter fra
> olieindustrien - så om det mørner gummi ved jeg ikke, men jeg
> ville ikke røre det med en ildtang.

Hvor fedt at man så bruger det på sin baby..

Hælder det i badevandet for at sørge for de ikke har for meget tør
hud når de er helt små..

Tak for infoen.

Tomas O.

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 24-02-01 11:45

> Hvor fedt at man så bruger det på sin baby..

Ikke særligt fedt - og så undrer man sig over alle de eksem og
allergitilfælder der er...
ups - kommer vist lidt OT...

> Hælder det i badevandet for at sørge for de ikke har for meget tør
> hud når de er helt små..

Her kan man så med fordel bruge mandel, kokus, tidsel eller andre
vegatabile olier... Evt. iblandet nogle få dråber æteriske olier...

Og for at komme on topic igen...

Tidsel og kokosolie er hurtigtoptagelige olier, som ikke fedter så
meget...
Mandelolie er en drøj olie, som kan fedte noget, ideel til en timelang
erotisk massage...

Ingen af disse basisolier har, i min erfaring, tendens til at blive i
sengetøjet, som vindrue- eller olivenolie kan.

Ylang ylang en meget sensuel olie, som åbner op for de erotiske
"energier" og skaber tillid, har været brugt som elskovsmiddel i østen i
lange tider...

Jasmin er også et gammelt elskovsmiddel i østen...

Lavendel er en god psykisk og fysisk afslapper, så den er meget
anvendelig, hvis daten/kæresten er lettere hæmmet seksuelt eller bare
genert, eller man trænger til at slappe af oven på en hård dag. Den har
dog en lille bivirkning i denne sammenhæng, den er idéel mod
søvnløshed....

Rosenolie er dybt romantisk, den renser ud i gamle mønstre og følelser
og dæmper angst...

Patchouli er en grundduft som er muskusagtig og mandlig, den giver
klarhed...

Sandeltræ er også en sensuel grundduft og jeg kan rigtigt godt li' den,
den hjælper bl.a. til at udtrykke sig selv og modvirker angst for
fremtiden og nervøsitet...

Geranium giver ligevægt både fysisk og psykisk, og hjælper på hormonelle
balancer, måske også på PMS...

Citrusfrugter (som fx. appelsin, citron, grape oa.) giver energi,
hvilket jo også giver overskud til det seksuelle...

Brug max 1 dråbe æterisk olie pr. ml. basisolie...

Håber ikke det blev for OT.

Fra : Tomas O.

Dato : 24-02-01 11:51

"Pia Klit Larholm" <pia@larholm.dk> skrev i en meddelelse news:3A9790BD.5CB0B7AC@larholm.dk...

Jeg synes ikke der er nogen olier til Sm?? *GF*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 24-02-01 12:01

"Tomas O." wrote:

> Jeg synes ikke der er nogen olier til Sm?? *GF*

Nogle onde olier... hehe....
Peber er meget varmende...
Pebermynte har jo evnen til at være kold og varm på én gang...
Kamfer varmer også en hel masse, men den lugter til gengæld ikke så
godt...

Evt...
En basis olie, fx. kokos omkring 10 ml.
2 dråber peber
4 dråber pebermynte
2 dråber rose

En god opvarmning for en frisk bagdel...

Pebermynte og eukalyptus kan også bruges på kønsdelene (som tigerbalsam
ell. lign.), men ikke lige noget jeg har afprøvet i praksis...

Ellers kan noget af det asiatiske stads man kan købe også på det
kraftigste anbefales til brystvorter, og hvis man er hård, til
penis/klit/skamlæber...

Flasken jeg har står der en masse kinesiske tegn på, og så står der
"Wood Lock Medicated Balm"
Den indeholder menthol, methyl salicylate, turpentine oil og camfer.

En MEGET effektiv blanding, som varmer MEGET og gør extrem følsom

Fra : Nicolai

Dato : 24-02-01 21:41

On Sat, 24 Feb 2001 12:00:52 +0100, Pia Klit Larholm <pia@larholm.dk>
wrote:

>Nogle onde olier... hehe....

Chili-olie har jeg læst om. AV!

- Nicolai
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 25-02-01 00:34

Nicolai wrote:
> Chili-olie har jeg læst om. AV!

Uff - jeg synes det er slemt nok når man har ordnet chili'er til
aftensmad, glemmer det og så begynder at pille inden sengetid...
avs....

Fra : Britta

Dato : 24-02-01 13:16

Tomas O. <tfo@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TULl6.37754$2w6.708225@twister.sunsite.dk...
> [...]
> SNIP
>
> Hvor fedt at man så bruger det på sin baby..
>
> Hælder det i badevandet for at sørge for de ikke har for meget

Nu er et restprodukt jo ikke nødvendigvis noget negativt.
Kærnemælk er jo som bekendt et restprodukt, og ja, jeg
ved at nogle ville betragte kærnemælk som noget negativt
Hvoromaltinger.. Hvis babyolie indeholder olie eller fedtstof
(men ikke nødvendigvis babyer), så lad være med at bruge det
sammen med kondomer *eller andre gummiprodukter* som f.eks.
sexlegetøj af latex/gummi - eller gummilagner. Det opløser det.

Venligst,
Britta

Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-02-01 02:09

Pia Klit Larholm wrote:

> Så vidt jeg husker er babyolie baseret på rest produkter fra
> olieindustrien - så om det mørner gummi ved jeg ikke, men jeg ville ikke
> røre det med en ildtang.

Jamen hvorfor mørner gummiet? Skyldes det specifikt at babyolien
er produceret af olie, eller handler det mere generelt om at
fedstoffer spiser gummi/latex?

Jeg har uhyggeligt lidt kemi, men jeg kan huske noget med molekyl-
struktur og opløslighed.

Hvis sidstnævnte er tilfældet, så er der ingen grund til at
give olieindustrien skylden, eller at være bange for at bruge
babyolie på sine børn.

--
Peter Knutsen

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 25-02-01 09:12

On Sun, 25 Feb 2001 01:08:49 GMT, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvis sidstnævnte er tilfældet, så er der ingen grund til at
>give olieindustrien skylden, eller at være bange for at bruge

   Så vidt jeg husker så reagerer latex med olien og bliver
opløst. Det er lige meget hvilken slags olie det er og derfor kan man
heller ikke bare sige noget dårligt om fx. babyolie på den baggrund

--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 25-02-01 18:04

> Jamen hvorfor mørner gummiet? Skyldes det specifikt at babyolien
> er produceret af olie, eller handler det mere generelt om at
> fedstoffer spiser gummi/latex?

Det handler om at olier (nok især vegatibilske) opløser gummien...

Jeg ved ikke om babyolie, vaseline og andre olie-baserede fedtstoffer
også opløser gummi, lak og latex.

> Hvis sidstnævnte er tilfældet, så er der ingen grund til at
> give olieindustrien skylden, eller at være bange for at bruge
> babyolie på sine børn.

Det var mere tanken om at bruge råoliebaserede stoffer på mine kommende
børns hud der frastøder mig.
I min verden er der ingen grund til at bruge "kunstige" produkter, hvis
du kan få dem lige så gode, eller bedre fra naturen...
Det samme gælder tilsætningsstoffer og al den slags... Men det er en
helt anden diskution.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-02-01 08:19

On Sun, 25 Feb 2001 18:04:09 +0100, Pia Klit Larholm <pia@larholm.dk>
wrote:

>Det handler om at olier (nok især vegatibilske) opløser gummien...
>
>Jeg ved ikke om babyolie, vaseline og andre olie-baserede fedtstoffer
>også opløser gummi, lak og latex.

   Vaseline må i hvert fald ikke bruges sammen med kondomer. Det
var der en større reklamekampagne rettet mod her for noget år siden
kan jeg huske ... :)
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-02-01 02:38

On Mon, 26 Feb 2001 08:18:46 +0100, Trine Stubbe Teglbjaerg
<snoe@nospam.dk> wrote:

>   Vaseline må i hvert fald ikke bruges sammen med kondomer. Det
>var der en større reklamekampagne rettet mod her for noget år siden
>kan jeg huske ... :)

bruger du så P piller spiral eller har du slet ikke anal sex ?
MvH
Bo :)

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 28-02-01 08:04

On Wed, 28 Feb 2001 01:38:04 GMT, "Chokmah Rabias The d@g"
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

>bruger du så P piller spiral eller har du slet ikke anal sex ?

   Bortset fra at jeg ikke lige helt kan se hvad den
sammenstilling har med hinanden at gøre Så bruger jeg normalt
p-piller - desværre har de tidligere forårsaget en masse
hormonforstyrrelser og jeg er pt på gummi i stedet *Suk* Men nu skulle
der snart være lys for enden af tunnelen igen og vores sexliv skulle
igen kunne udfolde sig frit.....
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Søren G. Nielsen

Dato : 02-03-01 22:26

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Brug da bare et pisket økologisk æg (uden skaller)

Hejsa SN

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 03-03-01 14:25

On Fri, 2 Mar 2001 22:25:46 +0100, "Søren G. Nielsen"
<s.g.nielsen@get2net.dk> wrote:

> [...]

   Et pisket økologisk æg? Kan man det?
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 04-03-01 03:06

Trine Stubbe Teglbjaerg <snoe@nospam.dk> writes:

>    Et pisket økologisk æg? Kan man det?

Kun hvis man er til BDSM.

/Lars
--
I don't give a fuck
God sent me to piss the world off -- Marshal Mathers

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 04-03-01 09:48

On 04 Mar 2001 03:05:49 +0100, "Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk>
wrote:

>Kun hvis man er til BDSM.

   Det ku forklare at jeg ikke fatter en brik af det hele lige nu
:) Almindelige mennesker bør nok bare nøjes med den vandbaserede
glidecreme ;)
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Henning

Dato : 05-03-01 22:18

> Et pisket økologisk æg? Kan man det?

Ja eller flødeboller, det er jo også "piskede æggehvider"
du skal bare huske at tage "kagebunden" af først *G*

MVH
Henning