Dims til at justere hastigheden på din blæ~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-09-02 21:52

Jeg ved man kan købe en dims som man kan bruge til at justere hastigheden på
sin blæser. Den kan bestilles via nettet og koster ca. 7$. Men jeg kan ikke
lige huske hvad den hedder. Nogen som kan hjælpe?
Og nogen som ved omk man også kan bruge den til at justere hastigheden på
ens CPU blæser og altså ikke kun grafikkortets?

mvh Thomas

Fra : Snake

Dato : 29-09-02 07:26

> [...]

ikke
> lige huske hvad den hedder. Nogen som kan hjælpe?

Du tænker sikkert på en Zalman Fan Mate.
Den føres af alle de førende overclockningsbutikker i Danmark. De er nævnt
så mange før, så det vil jeg undlade at gøre her.

> Og nogen som ved omk man også kan bruge den til at justere hastigheden på
> ens CPU blæser og altså ikke kun grafikkortets?

En Zalman Fan Mate kan justere hastigheden på alle blæsere. De skal bare
være med 3pin stik. Og så er det bare at tilslutte den.

Mvh Snake

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-09-02 08:53

"Snake" <snake@boblibob.du> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den føres af alle de førende overclockningsbutikker i Danmark. De er nævnt
> så mange før, så det vil jeg undlade at gøre her.

Jeg kommer her ikke så tit, så kan du ikke nævne nogen i Kbh. alligevel :)?

Mvh Thomas

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 29-09-02 11:08

Thomas Hjort wrote:

> Jeg kommer her ikke så tit, så kan du ikke nævne nogen i Kbh. alligevel :)?

Så søg selv her: http://groups.google.com/

/Jacob

Fra : MaRk

Dato : 29-09-02 11:26

Jeg har prøvet at søge men kan ikke finde det, og jeg har prøvet at søge på
google.

MaRk

Fra : Peter Holm

Dato : 29-09-02 11:45
Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 29-09-02 06:50

Dimsen kan fåes i butikker ned til 50 kr.

Jeg har en på min CPUblæser, men jeg mener vist at grafikblæseren har et
mindre stik på kortet, så her skal du vel nok finde en anden løsning.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 30-09-02 08:43

Mener at jeg købte den her, du kan evt. ringe først inden afhentning.

http://www.computercentrum.dk/