Wanna-save T65 - Gul blev til "cosmic blue~
Fra : BigFoot

Dato : 28-09-02 20:34

Jeg har lige modtaget min T65 fra Wanna-save.
Da jeg bestilte var der på hjemmesiden var der et billede af en gul, og
nederst i reklamen stod der "Farve: Stardust gul".
Nu har jeg i midlertid modtaget en "cosmic blue" telefon uden nogen
begrundelse.
Jeg valgte netop Wanna-save fremfor Telekæden på grund af den gule farve.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre, som har modtaget en anden
farve end den bestilte inden jeg skriver til Wanna-save.
Er ord som "express yourself" osv ikke så afgørende når lagrene skal tømmes
eller er det en enlig svale (fejl) ??

Fra : Sebastian Steen

Dato : 28-09-02 22:31

BigFoot wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre, som har
> modtaget en anden farve end den bestilte inden jeg skriver til
> Wanna-save.

Jeg modtog i går en T65 fra Wanna Save - jeg havde bestilt den i mandags
hvor de reklamerede med den gule telefon, men jeg fik den blå - ligesom dig.

Farven betyder ikke så meget for mig så jeg gider hverken brokke mig eller
bytte den - til gengæld var det fedt at den ikke var sim-låst

Sebastian Steen

Fra : Brian Binnerup

Dato : 29-09-02 19:19

Jeg havde bestilt en til min kærreste da der var et gult billede på...og har
også fået en blå..

Det er da lidt trælst eftersom jeg også selv har en blå...så er det ikke
lige så nemt at kende forskel..