MacSOUP problem?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 23-02-01 21:56

En sjælden gang afsender min suppe en besked - *uden* at slette den fra
'Udgående post & nyheder'!
Det er ret træls - især hvis kan ikke lige opdager det:
Næste gang man vil sende, går processen nemlig helt i stå - og kun hvis
man er rigtig heldig, kommer serveren omsider med en melding om, at den
ikke vil medvirke til 'double posting'; herefter kan man så begynde at
lede efter allerede sendte besked(er), slette dem manuelt fra 'Udgående
post & nyheder' - og så virker det igen!
Er jeg mon den eneste, der oplever dette?
Og JA - jeg har endnu ikke fået hentet 2.4.6!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 24-02-01 08:43

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Er jeg mon den eneste, der oplever dette?

For mig er det kun sket, når forbindelsen til newsserveren går ned midt
i en sending. Typisk sker der det at der afsendes n indlæg, men
forbindelsen er så dårlig, at man /aldrig/ får besked tilbage om at det
første /er/ sendt og modtaget. Når forbindelsen så genoprettes [ved et
nyt cmd-K], så vil serveren ikke modtage det første igen. Og heller ikke
nogen af de følgende.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 24-02-01 18:02

Per Erik Ronne <serse@diku.dk> wrote:

>......... Når forbindelsen så genoprettes [ved et
> nyt cmd-K], så vil serveren ikke modtage det første igen. Og heller ikke
> nogen af de følgende.

Ja, det lyder meget plausibelt - så har jeg nok været plaget af dårlige
forbindelser på det seneste (hvad også andre uregelmæssigheder kunne
tyde på)!

Men irriterende *er* det alligevel!

--
med venlig hilsen