Hvad nu ???
Fra : Thomas

Dato : 23-02-01 21:47

Hej

Jeg har nu fåget min side "ud" men den ligger nu
på en FTP-Server så man kan se alle mapper og
filer.
Men hvorfor er den ikke udgivet som et web-sted ???

Min udbyder er TDC på ard. http://home19.inet.tele.dk/andersen5

Vil nogle forklare mig det ???

Venlig Hilsen Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-01 22:40

Fri, 23 Feb 2001 21:46:39 +0100, skrev "Thomas" <vestergade8@os.dk>:

>Jeg har nu fåget min side "ud" men den ligger nu
>på en FTP-Server så man kan se alle mapper og
>filer.
>Men hvorfor er den ikke udgivet som et web-sted ???

Jeg kan ikke se noget som helt udover en Opasiaside.

Har du oploadet en index.htm eller index.html?

Det skal der være, for ellers sker typisk den fejl, som du nævner.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Thomas

Dato : 24-02-01 09:21

Jeg har uploadet index.htm til ftp://home19.inet.tele.dk/andersen5/ men der
ligger den jo bare i mapper og filer
og går jeg ind på serveren viser den
ftp://andersen5@home19.inet.tele.dk/andersen5/ Men min hjemmeside skulle jo
ligge på
ard. http://home19.inet.tele.dk/andersen5/

Er der ikke noget galt ???

Venlig Hilsen Thomas

Fra : Andreas Paasch

Dato : 24-02-01 14:11

Thomas,

når jeg går ind på din angivne http-side, ligger der noget. Men, det tyder
på at være standarden fra teledanmark.
Hvis du laver din hjemmeside i frontpage, bør du udelukkende uploade med
http ...

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Thomas

Dato : 24-02-01 16:07

Hej

Hvis jeg laver min hjemmeside i FP, og skal uploade i http
er der så nogle der har forslag til hvor jeg kan gøre det, da
TDC ikke kan det med http ???

Venlig hilsen Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 20:27

Sat, 24 Feb 2001 16:06:40 +0100, skrev "Thomas" <vestergade8@os.dk>:

>Hvis jeg laver min hjemmeside i FP, og skal uploade i http
>er der så nogle der har forslag til hvor jeg kan gøre det, da
>TDC ikke kan det med http ???

Nej, du skal uploade til en ftp-server, men det burde da heller ikke
give problemer.

http://www.opasia.dk kan du finde et par sider om, hvordan du
uploader.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 15:05

Sat, 24 Feb 2001 09:21:24 +0100, skrev "Thomas" <vestergade8@os.dk>:

>Jeg har uploadet index.htm til ftp://home19.inet.tele.dk/andersen5/ men der
>ligger den jo bare i mapper og filer

Jeg kan ikke se noget af din side, men din indexfil må ikke ligge i en
mappe, den skal ligge udenfor og så kan du have resten i en mapper.

Hvis din indexfil ligger i en mappe, så vil adressen til din side
blive http://home19.inet.tele.dk/andersen5/mappenavn/index.htm og det
er bare at gøre den længere, så hold index.htm uden for mapperne og
ret stien i links.

Jeg kan (heldigvis) ikke komme ind på din ftp og se, hvordan du har
bygget det op.

med venlig hilsen
Knud
--