suzuki farvekode
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-09-02 17:20

Hej NG
En af mine venner har lige lagt sin spritnye gs 500 ned så kåben på den skal
omlakeres. Problemet består så i at Suzuki importøren ikke vil opgive
farvekoden på cyklen.... Dvs at der ifølge suzuki-forhandlerne skal købes en
helt ny kåbe!!!! 7500,-!!!!
Er der en der ved hvordan man får fat i farvekoden til MC'en??

Mvh
Jesper

Fra : Janus

Dato : 28-09-02 17:26

prøv her http://www.color-rite.com/

mvh Janus

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 28-09-02 18:35

Primary Color: Deep Pearl Blue 1LF 4265 None

Secondary Color: Pearl Novelty Black 33J 4067 None

--
Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com