Orienterende køreprøve :-(
Fra : Very Stupid Speed Fr~

Dato : 28-09-02 16:29

Daaaamn.... jeg skulle jo bare lige over krydset inde den skiftede til rødt, og så slap jeg gassen igen.
Desværre slap jeg for sent, så nu skal jeg til orienterende køreprøve.

Er der nogen der har erfaringer med, hvilke køreskoler der er gode til det?
....altså gode og med rimelig kvalitet - i København ???

mvh fjolset

PS: Hån og bedrevidende kommentarer frabedes i gruppen. Send dem pr. mail.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-09-02 17:04

Very Stupid Speed Freak <please.reply@in.the.group> writes:

> Er der nogen der har erfaringer med, hvilke køreskoler der er gode til det?
> ...altså gode og med rimelig kvalitet - i København ???

Jeg har taget mit kort hos <http://www.mcskolen.dk/> her i sommers, og
jeg har indtryk af at Søren, som MC-læreren hedder, også selv er lidt
fartgal.

Jeg synes at han var en god kørelærer, men man skal være efter ham med
hensyn til at få bestilt tider til prøver og køretimer, der kan han
godt være lidt sløv.

--
Jacob - www.bunk.cc
If you have to ask how much it is, you can't afford it.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 29-09-02 21:12

"Very Stupid Speed Freak" <please.reply@in.the.group> wrote in message
> Daaaamn.... jeg skulle jo bare lige over krydset inde den skiftede til
rødt, og så slap jeg gassen igen.
> Desværre slap jeg for sent, så nu skal jeg til orienterende køreprøve.

Uden at håne eller komme med bedrevidende bemærkninger:

Mistedet for korte fordi du kørte over for rødt, eller fordi du kom over 70
% af det tilladte?

mvh - Michael Kristensen (sv650s)

Fra : Very Stupid Speed Fr~

Dato : 30-09-02 19:05

On Sun, 29 Sep 2002 22:12:03 +0200, "Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote:

>Mistedet for korte fordi du kørte over for rødt, eller fordi du kom over 70 % af det tilladte?
>
>mvh - Michael Kristensen (sv650s)

Jeg røg et pænt stykke over de 70%...

Fra : H;P

Dato : 29-09-02 21:56

"Very Stupid Speed Freak" skrev i en meddelelse
> Daaaamn.... jeg skulle jo bare lige over krydset inde den skiftede til
rødt, og så slap jeg gassen igen.
> Desværre slap jeg for sent, så nu skal jeg til orienterende køreprøve.

endnu en grund til at _ikke_ opgradere sit kørekort til Mc........

Fartglad mig ?.....nej ikke det der ligner, kun når der er _plads_ til det.
"brian" ? oss´i den grad !
"hjernen i højre håndled" jøp !,der sker´jo ikke meget fra motorens side :o/

lige nu er det fint med lille "PygZe", hun lægger altså en alvorlig dæmper
på ens ego, når tanken om at det alm. kørekort kan _komme til_ at hænge i en
tynd tråd, ved bare at gøre "ingenting", hænger i baghovedet !?.
Hvad ville en Mc, med en motorydelse på 6-10 x så meget ikke gøre ?.Man ved
jo godt at det _kilder_ og giver et boost til ego´et. Kan man lade være med
at suse afsted når man kender de vante omgivelser, og timingen til div.
lyskryds ligger i rygraden ?.

Et uheldigt øjeblik også.........ind til højre....go´dag Hr.Politibetjent
!....Damn it !.

Hilsen

H;P <Ego´et holdes nede....ingen grund til at gøre uniformerne opmærksom
! Skulle jo gerne have Mc >
--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310 >Add me on MSN messenger

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 01-10-02 15:08

> Er der nogen der har erfaringer med, hvilke køreskoler der er gode til
det?
> ...altså gode og med rimelig kvalitet - i København ???

Jeg var godt tilfreds med Aalholm i 98' (Valby er stadig københavns kommune

/A