Hvilken telefon?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-09-02 16:12

Jeg skal skifte abbonement nu hvor Tiscali har ændret deres kundevilkår, og
siden mobiltelefoner nu er så meget billigere, når man køber dem sammen med
abbonementet, så vil jeg købe ny telefon samtidig, jeg ved bare ikke
hvilken jeg skal vælge.

Kravene er:

Den skal være fysisk stor, jeg gider ikke få krampe i hånden af at taste på
en telefon der er konstrueret til et folkefærd der sjældent bliver mere end
1.60.

Den skal have automatisk tastelås.

Den skal være teknisk stabil. Ikke ligesom Ericsson A2618, som ellers er
alletiders, dog går tasterne istykker efter et par måneder. Jeg tror jeg
har fået repareret den en miliard gange.

Den skal selv slette gamle SMS beskeder for at gøre plads til nye,
medmindre jeg har markeret at de skal gemmes.

Den skal have display på cirka. 15 tegn x 4 linier.

Ordbog, spil, billedbeskeder, fancy ringetoner og deslige hører til i en
gameboy, ikke i en mobiltelefon.

Det tror jeg konkluderer listen med ting der har pissed mig af ved mine
tidligere telefoner.

--
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : MaRk

Dato : 28-09-02 16:22

> Ordbog, spil, billedbeskeder, fancy ringetoner og deslige hører til i en
> gameboy, ikke i en mobiltelefon.

Hvad fanden skal man bruge en ordbog til i en gameboy?!?!?

Ordbog er et enormt godt påfund til sms.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 28-09-02 16:32

> Hvad fanden skal man bruge en ordbog til i en gameboy?!?!?

Hi-score listen, hvis man ikke kan stave til sit eget navn

--
Kasper

Fra : KGB

Dato : 28-09-02 17:16

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:an4i12$nku$1@sunsite.dk...

> Hi-score listen, hvis man ikke kan stave til sit eget navn

*LOL*

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : MaRk

Dato : 28-09-02 17:10

> Hi-score listen, hvis man ikke kan stave til sit eget navn

Nååå, ja det kan jeg godt se. Det er smart!

Fra : KGB

Dato : 28-09-02 17:17

R520, kan dog ikke slette beskederne selv, men der er en "slet alle andre
end dem du har gemt" funktion

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-09-02 17:26

KGB wrote:

> R520, kan dog ikke slette beskederne selv, men der er en "slet alle andre
> end dem du har gemt" funktion

Den ser bruger ud, men jeg kan ikke finde nogen danske forhandlere af den.
Nogen links?

Fra : Foxy Lady

Dato : 28-09-02 17:32

Søg på den på www.mobilpriser.dk og du finder forhandlerne...