[mafia] bombe på bil
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-02 15:49

jeg skal sætte en bombe, jeg har prøvet alt for at ligge den bombe i bilen,
skal jeg lydløst dræbe ham vagten der står der ude, eller hvad?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : danni plougmann

Dato : 28-09-02 16:26

vent med at gå hen til bilen efter et lille stykke tid så går vagten ind i
huset,
også kan du sætte bomben på bilen

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-02 19:27

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> vent med at gå hen til bilen efter et lille stykke tid så går vagten ind i
> huset,
> også kan du sætte bomben på bilen

okay thx, nu er jeg kommet der til hvor man skal køre efter den bil som de
andre missede pga. toget. Men kan da ikke skyde dem vel? De var kørt ind i
en lygtepæl, jeg kørte op bag i dem, og jeg skyndte mig ud af bilen. Og
tømte 3-4 mags i dem, men de tog ikke skade, lidt senere fik de bilen ud og
jeg fik "retry" frem på skærmen... er det meningen man skal følge dem til et
endepunkt? Eller er det bare mig der rammer dårligt ;)

Fra : danni plougmann

Dato : 28-09-02 19:52

man skal bare følge dem til endepunktet
så kommer du ned på havnen hvor man nok skal skyde 200 vagter noget lign.
damn den mission var svær.
pas på der står snigskytter i kranerne, jeg var meget længe om at finde ud
af hvor jeg blev skudt fra hele tiden.