bagekartofel
Fra : Søren Kay

Dato : 28-09-02 15:59

Hvorlang tid skal bagekartofler have i en microovn.

mvh. Søren

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-09-02 16:20

"Søren Kay" <kay@stofanet.envalid> writes:

> Hvorlang tid skal bagekartofler have i en microovn.

Så vidt jeg husker, ikke ret lang tid. Men husk for Guds skyld at
prikke kartoflerne inden du smider dem i ovnen!!!!

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Søren Kay

Dato : 28-09-02 16:22

tror du 20 min er nok

mvh. Søren

Fra : Inger Pedersen

Dato : 28-09-02 17:08

"Søren Kay" <kay@stofanet.envalid> skrev i en meddelelse
> tror du 20 min er nok

Hvor5 stor er effekten på din microovn? Ved 900 W plejer jeg at give
bagekartofler 5 - 10 min. afhængig af størrelse.
Og ja: prik dem eller skær et kryds i dem.

Hilsen Inger

Fra : Søren Kay

Dato : 28-09-02 20:31

takker