?: Okay Soundtrack
Fra : Windom Earle

Dato : 28-09-02 15:48

Er der nogen her som ved hvem der synger sangen "It's Okay" i filmen Okay?
Der er ikke blevet udgivet noget soundtrack til den, så jeg har ikke kunne slå det op hos nogen onlineforhandlere.

Fra : Morbid Angel

Dato : 28-09-02 16:41

On Sat, 28 Sep 2002 16:48:10 +0200, "Windom Earle"
<not_giving_away_my_@ddress.com> wrote:

>Er der nogen her som ved hvem der synger sangen "It's Okay" i filmen Okay?
>Der er ikke blevet udgivet noget soundtrack til den, så jeg har ikke kunne slå det op hos nogen onlineforhandlere.

prøv den officielle side http://www.msn.dk/okay/Default.asp

mvh

MA

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-09-02 17:06

"Windom Earle" <not_giving_away_my_@ddress.com> wrote in message
> Er der nogen her som ved hvem der synger sangen "It's Okay" i filmen Okay?
> Der er ikke blevet udgivet noget soundtrack til den, så jeg har ikke kunne
slå det op hos nogen onlineforhandlere.

Hejsa

Det er Paprika Steen.

Hilsen

Peter

Fra : Windom Earle

Dato : 28-09-02 17:08

> Hejsa
>
> Det er Paprika Steen.
>
> Hilsen
>
> Peter

Taksi

Fra : Flemming

Dato : 28-09-02 18:00

On Sat, 28 Sep 2002 18:05:33 +0200 "Peter Larsen" <????Trump@pc.dk>
wrote in dk.kultur.film:

> Det er Paprika Steen.

Og Nikolaj Steen,

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-09-02 23:33

On Sat, 28 Sep 2002 19:00:08 +0200, Flemming <culture@post3.tele.dk>
wrote:

>Og Nikolaj Steen,

Nummeret er i hvert fald at finde på dobbelt-cd versionen af Closer
med Nikolaj Steen.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476