Formular
Fra : Thomas E

Dato : 28-09-02 15:37

Er en skovl til det med formularer og har lavet en utrolig simpel webshop i
frontpage.
Skal have lavet sådan, at navn, adresse, email, postnummer, by og varenummer
(numre), samt antal bliver sendt til min mailadresse med ordren eller til en
fil på serveren så jeg kan se ordren. Har lavet den enkelte vare med et
afkrydningsfelt og en tekstbox hvor antallet skal stå i. Hvordan får jeg
"forbundet" alle boxene og hvordan kan den sende ordren til min email? Kan
evt maile min side. Aner intet om extensions, men går ud fra mit webhotel
skal understøtte det. På forhånd tak.
Thomas

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-09-02 11:40

Du skal have en Webshop. Der findes forskellige addins til FP af denne
type. Se her:
http://www.microsoft.com/frontpage/downloads/addin/searchresults.asp?idcat=8&x=19&y=16

Fra : Thomas E

Dato : 29-09-02 23:23

Hmm, der må da findes noget på dansk.

Fra : Thomas E

Dato : 29-09-02 23:33

Har nu hentet 5-6 forskellige add-ins og ingen af dem fungerer efter
hensigten. Noget rigtigt bras for at sige det ligeud. Bcentral's skriver at
der er en fejl i opstarten og de andre er kun trial versioner hvor man
alligevel ikke kan lave noget. Har ikke lykkes mig endnu at lave den
webshop.
Har i erfaringer med addins og hvilken skal jeg bruge? Der må da være noget
på dansk også.

Fra : Thomas E

Dato : 01-10-02 20:41

ER der virkelig ikke nogen der kan hjælpe????