Søges : Godt Hotel nær Hørsholm ?.
Fra : Brian

Dato : 28-09-02 15:19

Hej !.
Jeg søger et godt hotel nær Hørsholm, da jeg snart skal på kursus der.
Er der nogen som kan hjælpe ?

Krav til Hotel : Gode værelser, restaurant, lukket parkering, evt. Pool og
ikke mindst tæt på S-Togs station (Skal da lige ind til "Staden", når man
endelig kommer til Sjælland )

På forhånd tak.

Brian

Fra : ebbe

Dato : 28-09-02 21:49

"Brian" <B_denmark@*-*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke mindst tæt på S-Togs station (Skal da lige ind til "Staden", når man

De kursussteder der findes i Hørsholm har da eget værelse til kursisternes
brug eller bør dit kursus tilbyde oplyse
om overnatning, ude på landet findes nogle Tvind skoler måske kan de tilbyde
noget

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 29-09-02 14:47

"Brian" <B_denmark@*-*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et godt hotel nær Hørsholm, da jeg snart skal på kursus der.
> Er der nogen som kan hjælpe ?

Sådan lige på stående fod, så er der 2 muligheder. Hotel Marina i Vedbæk.
Det er tæt på kystbanen. Så er der scandic i Holte. Det er ikke særligt tæt
på noget tog.

Bortset fra det, de kursussteder der er der oppe, de har da (de fleste af
dem) egen overnatning.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : Brian

Dato : 30-09-02 21:31

Tak for svaret, det bliver nok Marina.

> Bortset fra det, de kursussteder der er der oppe, de har da (de fleste af
> dem) egen overnatning.
Det tror jeg ikke Delta har ?, jeg har i hvertfald ikke kunne finde noget i
papirerne om det.

Mvh. Brian